دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

تولید دو فیلم آخر سری ‘’Fast and Furious’’ بدون وقفه صورت خواهد گرفت

thumbnail

براساس اعلام تایریس گیبسون (Tyrese Gibson) یکی از ستارگان سری فیلم‌های ‘’Fast and Furious’’، پروسه تولید فیلم‌های ۱۰م و ۱۱م این فرنچایز بدون وقفه و به صورت پشت سرهم صورت خواهد گرفت. این بازیگر در مصاحبه با وبسایت کولایدر تایید کرد که جاستین لین (Justin Lin) در نظر دارد تا با پرهیز از ایجاد هرگونه وقفه میان ساخت فیلم‌های بعدی این مجموعه، بیشتر از همیشه مخاطبین را سرگرم کند.

تایریس گیبسون در ادامه افزود:

«در پاسخ به سوالاتی که در مورد فیلم‌های ۱۰م و ۱۱م این مجموعه وجود دارد، باید اعلام کنم که ما قصد داریم تا مراحل فیلمبرداری آنها را به صورت پشت سرهم و بدون ایجاد هرگونه وقفه پیش ببریم. مشخصا این امر شدیدا جالب و شایسته تقدیر است چراکه می‌خواهیم مخاطبین را وارد محیط‌ها و مناطق کاملا تازه‌ای کنیم. هریک از عوامل تولید و بازیگران حاضر، دارای مسئولیت‌های منحصر به فردی هستند که در قبال حمایت تمامی طرفداران این فرنچایز در سرتاسر جهان، وظیفه داریم تا هریک از آنها را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.»

همانطور که در گذشته نیز اعلام شده بود، سری فیلم‌های ‘’Fast and Furious’’ پس از انتشار فیلم ۱۱م به پایان خواهد رسید. فیلم‌ ‘’Fast and Furious 9’’ با حضور ستارگانی همچون وین دیزل (Vin Desel)، جان سینا (John Cena)، سانگ کانگ (Sung Kung) و میشل رودریگز (Michelle Rodriguez) در تاریخ ۲۵ ژوئن (4 تیر 1400) منتشر خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام