دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

بخش هایی از فیلم ‘’Fast and Furious 9’’ در فضا فیلمبرداری خواهد شد

thumbnail

براساس گزارش منتشر شده، فرنچایز ‘’Fast and Furious’’ که کار خود را از خیابان‌ها و انجام مسابقات خیابانی ساده آغاز کرد، قرار است از جو زمین خارج شود و بخش‌هایی از فیلم نهم این فرنچایز در فضا فیلمبرداری خواهد شد. فیلم‌های پیشین این فرنچایز همگی با استقبال خوبی مواجه شده‌اند و با اکران اسپین آف آن تحت عنوان ‘’Hobbes and Shaw’’ نیز هوش مصنوعی و موارد علمی تخیلی دیگری به زمینه داستانی این مجموعه اضافه شدند تا دست سازندگان بیشتر از هرزمانی برای گسترش داستان باز باشد.

فیلم ‘’Fast 9’’ که چندی پیش اکران آن تا سال 2021 به تاخیر افتاد، تا همین امروز سوپرایزهای متعددی را برای طرفداران داشته است که از میان آنها می‌توان به بازگشت شخصیت هان با بازی جاستین لین (Justin Lin) و اولین حضور برادر شخصیت دامنیک تورتو با بازی جان سینا (John Cena) اشاره کرد.

حال به تازگی میشل رودریگز (Michelle Rodriguez) ایفاگر نقش لتی در این فرنچایز، با حضور در برنامه The Jess Cagle شایعه فیلمبرداری بخش‌هایی از این اثر در فضا را تایید کرده است.
«امکن ندارد. شما چگونه از این موضوع اطلاع داشتید؟ متوجه اتفاقی که رخ داده است، می‌شوید؟ مردم مدام در مورد پشت صحنه فیلم‌ها صحبت می‌کنند و با وجود این‌که آن فیلم هنوز منتشر نشده است، همه چیز در مورد آن پروژه لو می‌رود. هیچکس قرار نبود که این مسئله را بداند ولی خب من شانس حضور در فضا را ندارم اما با حضور یک نویسنده زن در پروژه ما توانستیم توجه بیشتری را نسبت زن‌هایی که در این پروژه حضور دارند، کسب کنیم.»

فیلم ‘’Fast and Furious 9’’ 2 آپریل 2021 (13 فروردین 1400) اکران خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام