دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

گال گادوت و پتی جنکینز مجددا در فیلم ‘’Cleopatra’’ همکاری خواهند داشت

thumbnail

به گزارش وبسایت ددلاین، گال گادوت (Gal Gadot) ستاره اصلی فرنچایز ‘’Wonder Woman’’ به همراه پتی جنکینز (Patty Jenkins) کارگردان این مجموعه، مجددا در پروژه ساخت فیلم تاریخی ‘’Cleopatra’’ با یک‌دیگر همکاری خواهند داشت. این اولین باری نیست که یک فیلم سینمایی با محوریت شخصیت کلئوپاترا در هالیوود ساخته می‌شود چراکه در سال‌های ۱۹۳۴ و ۱۹۶۳ نیز به ترتیب کلودت کولبرت (Claudette Colbert) و الیزابت تیلور (Elizabeth Taylor) ایفاگر نقش کلئوپاترا بوده‌اند.

علاوه‌بر ستارگان مذکور، بازیگرانی نظیر آنجلینا جولی (Angelina Jolie) و لیدی گاگا (Lady Gag) نیز در طی سالیان گذشته بارها از علاقه شخصی خود به حضور در نقش کلئوپاترا خبر داده‌اند و کارگردان‌های برجسته‌ای مانند دیوید فینچر (David Fincher) و دنیس ویلنوو (Denis Villeneuve) برای ساخت فیلم مسقتل این شخصیت تاریخی انتخاب شده‌اند.

حال باتوجه به گزارش منتشر شده، می‌دانیم لیتا کالوگریدیس (Laeta Kalogridis) که سابقه حضور در پروژه فیلم ‘’Shutter Island’’ را دارد، نگارش فیلمنامه فیلم ‘’Cleopatra’’ را عهده‌دار است و به عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در پروژه ساخت این فیلم حضور خواهد داشت. در گزارش وبسایت ددلاین همچنین ذکر شده است که کمپانی پارامونت پیکچرز توانسته امتیاز این فیلم را در رقابت با کمپانی‌هایی نظیر یونیورسال پیکچرز، اپل، وارنر برادرز و نتفلیکس به دست آورد.

این‌گونه به نظر می‌رسد که ایده ابتدایی ساخت این اثر توسط گال گادوت مطرح شده است و پس از گفت و گو با لیتا کالوگریدیس، همه چیز شکل منسجم‌تری را پیدا کرده تا اینکه به صورت رسمی این پروژه امروز وارد مراحل پیش تولید خود شده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام