دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

کیت هرینگتون پایان دیگری را برای شخصیت نایت کینگ در سریال ‘’Game of Thrones’’ متصور بوده است

thumbnail

بدون شک سریال ‘’Game of Thrones’’ محصول شبکه HBO یکی از محبوب‌ترین و برترین سریال‌های تاریخ تلویزیون است که با شروع فصل هشتم و پایانی آن، میان طرفداران این سریال دو دستگی و اختلاف نظرات متعددی پیش آمد که علت اصلی این دو دستگی را شاید بتوان آخرین سکانس شخصیت نایت کینگ و چگونگی شکست خوردن وی دانست.

همانطور که مطمئنا اطلاع دارید، در دنیای وستروس مشکلات متعددی میان خاندان‌های حاضر در آن وجود داشت اما همواره تهدیدی بزرگ‌تر در آن سوی دیوار همه آنها را تهدید می‌کرد چراکه نایت کینگ و ارتش مردگان وی برای هزاران سال منتظر حمله نهایی خود به قلمرو بشریت و نابودی تمامی آنها بوده‌اند. با از راه رسیدن فصل پایانی این سریال، بسیاری از طرفداران گمان می‌کردند که شخصیت جان اسنو با بازی کیت هرینگتون (Kit Harington)، فرزند خوانده ند استارک که مدت‌ها بعد مشخص شد عضوی از خاندان تارگرین است، شخصی است که نایت کینگ را خواهد کشت.

با این حال همه چیز مطابق انتظارات پیش نرفت و درنهایت شخصیت نایت کینگ به دست آریا استارک کشته شد تا حواشی بی‌شماری روانه فصل آخر سریال ‘’Game of Thrones’’ شود. میسی ویلیامز ‘’Maisie Williams’’بازیگر نقش آریا، به تازگی در مصاحبه با وبسایت هالیوود ریپورتر اعلام کرد که کیت هرینگتون نیز به اندازه طرفداران از تصمیم تیم سازنده شوکه شده است و افزود:
«کیت هرینگتون انتظار داشت که همه چیز مطابق روش مخصوص شخصیت جان اسنو پیش برود و حتی اعلام کرد که در جریان ساخت فصل سوم سریال، یک نفر به او گفته است که شخصیت جان اسنو، نایت کینگ را می‌کشد و سپس زمانی که فیلمنامه فصل پایانی سریال را خواند، متوجه شد که آریا برای انجام این کار در نظر گرفته شده است. راستش را بخواهید من خوشحالم که آنها آریا را برای انجام این کار انتخاب کردند. من فکر می‌کنم که شخصیت آریا، بهترین خط داستانی را در فصل آخر و در مقایسه با سایر شخصیت‌ها داشت.»

حدود 18 ماه از شروع پخش فصل هشتم و پایانی سریال ‘’Game of Thrones’’ در تاریخ 14 آپریل 2019 (25 فروردین 1398) می گذرد و هنوز بسیاری از طرفداران این سریال خواهان بازسازی فصل پایانی آن و ایجاد تغییر در خط داستانی آن هستند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام