دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

فیلم‌برداری اولین سریال پیش‌درآمد “بازی تاج و تخت” آغاز شد

thumbnail

سریال "بازی تاج و تخت" (Game Of Thrones) چندی پیش به اتمام رسید اما چون شبکه HBO نمی‌توانست یکی از موفق‌ترین و بزرگ‌ترین داستان تلویزیونی تاریخ را رها کند، ساخت چندین اسپین‌آف برای آن سفارش داده شد. براساس گزارش «اینترتیمنت ویکلی» یکی از این اسپین‌آف‌ها که پیش‌درآمدی بر وقایع داستان اصلی می‌باشد، فیلم‌برداری‌اش آغاز گردیده.

«جین گلدمن» نویسنده فیلم‌های "کینگزمن" (Kingsman) در کنار «جرج آر.آر ماریتن» نویسنده رمان‌های "نغمه یخ و آتش" (A Song of Ice and Fire) داستان سریال را خواهند نوشت. مارتین در وبلاگش در مورد داستان این سریال گفته بود"« وقایع آن پنج هزار سال قبل از سریال اصلی رخ خواهد داد؛ بنابراین از مقر پادشاهی، تخت آهنین، تاگریان‌ها و ... خبری نیست. سریال مربوط می‌شود به والریا و اژدهایش و طلوع امپراطوری بزرگی که ساخت. در این سریال با دنیای بسیار متفاوت و قدیمی‌تری روبه‌رو هستیم که امیدوارم نکته جالب توجه آن باشد.»

هنوز اعلام رسمی برای عنوان این سریال وجود ندارد اما مارتین در وبلاگش نوشت که عنوان آن "شب طولانی" (The Long Night) خواهد بود.

از بازیگرانی که تاکنون حضورشان در این سریال مشخص شده می‌توان به «نایومی واتس»، «نایومی آکی»، «دنیس گاف»، «میراندا ریچاردسون»، «جاش وایت‌هاوس»، «جیمی کمپبل بویر»، «شیلا آتم»، «ایوانو ارمیا»، «الکس شارپ» و «توبی رگبو» اشاره کرد.

شبکه HBO تاکنون هیچ تاریخ انتشار رسمی اعلام نکرده است اما حداقل تا اواخر سال 2020 و اوایل سال 2021 پخش این سریال آغاز نخواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

62
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

0 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
0 تعداد نویسندگان دیدگاه
آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک



فیلم های بزودی

کانال تلگرام