دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

اولین تصویر رسمی از جرج کلونی در فیلم ‘’The Midnight Sky’’ منتشر شد

thumbnail

تقریبا چهار سال از اکران فیلم ‘’Money Monster’’ و آخرین حضور جرج کلونی (George Clooney) در نقش اصلی یک فیلم سینمایی می‌گذرد. طی سال‌های گذشته وی مشغول کارگردانی و ساخت آثاری همچون فیلم ‘’Suburbicon’’ و ‘’Catch-22’’ بوده و از نقش آفرینی در قالب نقش اصلی یک فیلم سینمایی خود داری کرده است.

حال این روزها جرج کلونی مشغول ساخت و بازی در فیلم سینمایی ‘’The Midnight Sky’’ برای شبکه استریم نتفلیکس است که بنابر اطلاعات منتشر شده، می‌دانیم که این فیلم در ماه دسامبر از طریق این شبکه منتشر خواهد شد. به گزارش وبسایت وانیتی فیر، کلونی در این فیلم ایفاگر نقش داشمندی به نام آگوستین لافت‌هاوس است که پس از نابودی کره زمین کنترل یک ایستگاه فضایی را در دست دارد. وی مبتلا به سرطان است و علاوه‌بر مواجهه با مشکلات جسمانی خود، می‌بایست از کودکی که در این ایستگاه حضور دارد نیز محافظت کند؛ اما پس از گذشت مدت زمان اندکی ماموریت بزرگی روی دوش لافت‌هاوس قرار می‌گیرد که این ماموریت جلوگیری از بازگشت یک سفینه اکتشافی به زمین است چراکه دیگر هیچی از کره زمین باقی نمانده است!

چندی پیش نیز جرج کلونی در مصاحبه‌ای اذعان داشت که داستان فیلم در مورد رسیدن به رستگاری و رو به رو شدن با امید در پایان حیات بشریت است! مارک ال. اسمیت (Mark L. Smith) نویسنده فیلمنامه فیلم ‘’The Revenant’’، فیلمنامه این فیلم را نوشته است؛ فیلمنامه این فیلم با اقتباس از کتابی به نام ‘’Good Morning, Midnight’’ نوشته لیلی بروکز-دالتون ‘’Lily Brooks-Dalton’’ به رشته تحریر درآمده است.

فلیسیتی جونز (Felicity Jones)، کایل چندلر (Kyle Chandler)، تیفانی بوون (Tiffany Boone) و دیوید اویلو (David Oyelowo) دیگر ستارگان این فیلم هستند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام