دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

گودزیلا و کونگ با کارگردان جدید به پرده نقره‌ای بازمی‌گردند

thumbnail

گرانت اسپوتور، کارگردان استرالیایی فیلم "I Am Mother"، سکان هدایت دنباله فیلم پرفروش "گودزیلا در برابر کونگ" را در دست گرفت.

کمپانی لجندری برای هدایت قسمت بعدی مجموعه فیلم‌های هیولایی خود پس از فیلم "گودزیلا در برابر کونگ: امپراطوری جدید" که در ماه مارس اکران شد، گرانت اسپوتور را برگزیده است.
اسپوتور از دنیای آگهی‌های تبلیغاتی وارد سینما شد و به عنوان کارگردان فیلم‌های بلند، فیلم علمی‌تخیلی "I Am Mother" را با بازی هیلاری سوانک کارگردانی کرد. این فیلم ابتدا در جشنواره ساندنس به نمایش درآمد و سپس در سال 2019 در نتفلیکس منتشر شد.

فیلم جدید دنیای هیولایی به عنوان ادامه‌ای بر مجموعه فیلم‌های متمرکز بر گودزیلا، کونگ و انواع دیگر تایتان‌ها توصیف می‌شود. فیلمنامه این فیلم توسط دیو کالاهام، فیلمنامه‌نویس پرکار ژانر که برای فیلم‌های "Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings" و "Spider-Man: Across the Spider-Verse" شناخته شده است، نوشته شده است.

انتخاب اسپوتور پس از این خبر صورت گرفت که آدام وینگارد پس از کارگردانی نسخه اخیر و "گودزیلا در برابر کونگ" (2022)، دیگر بازنخواهد گشت. وینگارد پس از اکران "گودزیلا در برابر کونگ" در مصاحبه با مجله هالیوود ریپورتر ابراز امیدواری کرده بود که برای ساخت فیلم دیگری به منظور تکمیل سه‌گانه بازگردد، اما در نهایت برای ساخت فیلم "Onslaught" محصول A24 پروژه را ترک کرد.

در زمانه‌ای که فیلم‌ها در گیشه با مشکلات زیادی روبرو هستند و عملکرد ضعیفی دارند، مجموعه فیلم‌های هیولایی موفق شده است جایگاه خود را حفظ کند. "گودزیلا در برابر کونگ" با وجود چالش‌های همه‌گیری و اکران همزمان در HBO Max، موفق شد در سطح جهانی فروش چشمگیر 470 میلیون دلاری داشته باشد. فیلم ماه مارس "گودزیلا در برابر کونگ" نیز توانسته است بیش از 567.5 میلیون دلار در سطح جهانی بفروشد. قسمت اول فیلم‌های هیولایی با "گودزیلا" در سال 2014 آغاز شد و شامل "جزیره جمجمه" (2017) و "گودزیلا: پادشاه هیولاها" (2019) می‌شود که در مجموع فروش 2.5 میلیارد دلاری داشته‌اند. این مجموعه همچنین یک سریال تلویزیونی به نام "سلطنت: میراث هیولاها" را در اپل تی‌وی پلاس به دنبال داشت که مورد استقبال قرار گرفت.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام