دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

زمان شروع فیلمبرداری فیلم ‘’Guardians of the Galaxy 3’’ مشخص شد

thumbnail

با بازگشت جیمز گان (James Gunn) به عنوان کارگردان در پروژه فیلم ‘’Guardians of the Galaxy 3’’، صبح امروز کمپانی مارول از شروع مراحل فیلمبرداری این اثر در اواخر سال 2021 خبر داده است.

گروه محافظین کهکشان برای اولین بار در سال 1969 و در قالب کمیک‌ بوک‌های مارول به مخاطبین معرفی شد و در سال ۲۰۱۴ طرفداران توانستند اولین اثر سینمایی با محوریت این گروه محبوب را تماشا کنند. موفقیت و استقبال شدید طرفداران از فیلم اول این فرنچایز سبب شد تا کمپانی سازنده بلافاصله ساخت و انتشار فیلم دوم را برای سال ۲۰۱۷ تایید کند.

با این حال در تابستان سال ۲۰۱۸ و پس از اخراج جیمز گان توسط دیزنی پروسه تولید فیلم سوم این فرنچایز وارد بحث‌ها و حاشیه‌های مختلفی شد که این موضوع حمایت همه جانبه ستارگان این مجموعه از کارگردان آن را به همراه داشت و درنهایت چندین ماه بعد جیمز گان مجددا به این پروژه بازگشت.

به گزارش وبسایت هالیوود ریپورتر، فیلم ‘’Guardians of the Galaxy 3’’ چهارمین عنوان از دنیای سینمایی مارول خواهد بود که پروسه فیلمبرداری آن در سال 2021 صورت می‌گیرد؛ پیش از این نیز شروع مراحل فیلمبرداری فیلم ‘’Thor: Love and Thunder’’، فیلم ‘’Black Panther 2’’ و فیلم ‘’Ant-Man 3’’ به ترتیب برای ماه‌های ژانویه، جولای و اواسط سال ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده است.

ناگفته نماند که نگارش فیلمنامه این فیلم توسط جیمز گان به پایان رسیده است و شروع مراحل فیلمبرداری آن برای ماه‌های پایانی سال جاری برنامه ریزی شده بود که با فرا رسیدن بحران ویروس COVID-19، ساخت این عنوان با تاخیر مواجه شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
AM9 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
AM9
کاربر

فعلا جیمز گان روی جوخه انتحار هست
باس ببینم این فیلم جوخه انتحار چی میشه !
این دو تا قسمت گلکسی که خیلی عالی بود
از نظر داستان و گریم و جلوه های ویژه و اکشن وعلمی تخیلی بودن و کمدی !!!//
واقعا عالی بود این دو تا قسمت !




فیلم های بزودی

کانال تلگرام