دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

سریال تلویزیونی “Hostel” با بازی پل جیاماتی در دست ساخت است

thumbnail

سریال "Hostel" به تلویزیون می‌آید. پل جیاماتی قراردادی را برای بازی در سریال تلویزیونی "پل جیاماتی" با الی راث، کریس بریگز و مایک فلایس، سازندگان این مجموعه، از استودیوی Fifth Season، سازنده سریال "Severance" اپل، بسته است. سریال "Hostel" که در حال حاضر در مرحله توسعه قرار دارد و هنوز پلتفرم پخش‌کننده آن مشخص نشده، به عنوان یک «اقتباس مدرن» و یک «تریلر ارتقا یافته» توصیف می‌شود که همچنین «بازآفرینی» مجموعه ترسناکی است که در سال 2005 آغاز شد و دو دنباله به دنبال داشت.

راث و بریگز فیلمنامه را می‌نویسند و راث کارگردانی را برعهده خواهد داشت. راث، بریگز و فلایس همگی به عنوان تهیه‌کننده اجرایی سریال فعالیت خواهند کرد.

فیلم اصلی حول سه کوله‌پشتی‌گرد می‌چرخید که به یک شهر اسلواکی سفر می‌کردند که وعده برآورده کردن انتظارات لذت‌جویانه آنها را می‌داد، بدون اینکه از جهنمی که در انتظارشان بود خبر داشته باشند. جیاماتی در نقش کلیدی بازی خواهد کرد، اما جزئیات شخصیت او فاش نشده است. این انتخاب بازیگر، ستاره نامزد اسکار فیلم «The Holdovers» را وارد مدار راث می‌کند، زیرا این دو برای اولین بار در جریان تولید اولین فیلم "Hostel" با یکدیگر ملاقات کردند. جیاماتی در مصاحبه‌ای با EW در سال 2013 گفت: «الی در پراگ مشغول فیلمبرداری Hostel بود و من مشغول فیلمبرداری The Illusionist بودم و با او ملاقات کردم. ما در مورد اینکه من واقعا کسی را در آن فیلم بکشم صحبت کردیم اما هیچ‌وقت محقق نشد.»

راث دو فیلم اول "Hostel" را نوشت و کارگردانی کرد و راث، فلایس و بریگز همگی به عنوان تهیه‌کننده اجرایی فعالیت کردند. فیلم اصلی 82 میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد و دنباله اول 36 میلیون دلار دیگر به آن اضافه کرد. فیلم سوم به صورت مستقیم در DVD منتشر شد.

جیاماتی به تازگی فیلم پرافتخار "The Holdovers" را به پایان رسانده است که جایزه گلدن گلوب و چندین جایزه دیگر را برای او به ارمغان آورد. اگر سریال "Hostel" پیش برود، این آخرین حضور تلویزیونی جیاماتی پس از هفت فصل بازی در سریال "Billions" شوتایم خواهد بود. سابقه تلویزیونی او همچنین شامل «Too Big to Fail» اچ‌بی‌او و نقش برنده جایزه امی‌اش در «John Adams» است.

از سوی دیگر، راث اولین کارگردانی خود را در سال 2002 با «Cabin Fever» انجام داد و فیلم ترسناک «Knock Knock» از جمله آثار او محسوب می‌شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام