دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

«خاندان اژدها» برای فصل ۳ تمدید شد

thumbnail

شبکه HBO با نشان دادن قدرت قابل توجه مجموعه «بازی تاج و تخت»، سریال «خاندان اژدها» را برای فصل سوم، پیش از پخش فصل دوم آن در ۱۶ ژوئن، تمدید کرد.
این سریال اسپین‌آف «بازی تاج و تخت» - که توسط رایان کندال و جورج آر. آر. مارتین، نویسنده «بازی تاج و تخت» خلق شده است - ثابت کرده که یک موفقیت چشمگیر برای این شبکه است. این سریال از بزرگترین مخاطبان برای یک سریال اصلی هم در HBO و هم در HBO Max (اکنون Max) برخوردار بود و فصل اول آن به طور میانگین ۲۹ میلیون بیننده در هر قسمت در پخش خطی و استریمینگ داشت. تنها یک هفته پس از پخش اولین قسمت، برای فصل دوم تمدید شد.
«خاندان اژدها» بر اساس کتاب «آتش و خون» از مجموعه «بازی تاج و تخت» نوشته جورج مارتین، داستان سلسله تارگرین را در قاره خیالی وستروس دنبال می‌کند. این سریال حدود ۲۰۰ سال قبل از وقایع «بازی تاج و تخت» و حدود ۱۰۰ سال پس از اتحاد هفت پادشاهی توسط خاندان تارگرین روایت می‌شود.

فرانچسکا اورسی، مدیر برنامه‌ریزی و سریال‌های درام HBO در بیانیه‌ای گفت: «جورج، رایان و بقیه تهیه‌کنندگان اجرایی، بازیگران و خدمه شگفت‌انگیز ما، با فصل دوم فوق‌العاده، به اوج تازه‌ای رسیده‌اند. ما مات و مبهوت تلاش عظیم کل تیم در خلق یک فصل دوم باشکوه هستیم که دامنه و مقیاس آن تنها با قلب آن برابری می‌کند. ما بیش از پیش هیجان‌زده‌ایم که داستان خاندان تارگرین را ادامه دهیم و شاهد درخشش دوباره این تیم در فصل سوم باشیم.»

بازیگران بازگشته در فصل دوم «خاندان اژدها» شامل مت اسمیت، اولیویا کوک، اما دی‌آرسی، ایو بست، استیو توسنت، فابین فرانکل، ایوان میچل، تام گلین-کارنی، سونویا میزونو، ریس ایفانز، هری کولت، بتانی آنتونیا، فیبی کمپبل، فیا سابان، جفرسون هال و متیو نیدهام هستند.
تازه‌واردهای فصل دوم که قبلاً معرفی شده‌اند عبارتند از: ابوبکر سلیم در نقش الین هال، گیل رنکین در نقش الیس ریورز، فردی فاکس در نقش سر گوین های‌تاور، سایمون راسل بیل در نقش سر سایمون استرانگ، کلینتون لیبرتی در نقش آدام هال، جیمی کنا در نقش سر آلفرد بروم، کیران بیو در نقش هیو، تام بنت در نقش اولف، تام تیلور در نقش لرد کرگان استارک و وینسنت ریگان در نقش سر ریکارد تورن.
در کنار کندال، که نقش شوران فصل دوم را برعهده داشت، و مارتین، سارا هس، آلن تیلور، ملیسا برنشتاین، کوین دی لا نوی، لونی پریستر و وینس جراردیس نیز تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال هستند.

«خاندان اژدها» برای ۹ جایزه امی، از جمله بهترین سریال درام، و دو جایزه گلدن گلوب نامزد شده و برنده جایزه گلدن گلوب بهترین سریال درام تلویزیونی برای فصل اول خود شده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
alireza1987 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
alireza1987
کاربر

ایول…




فیلم های بزودی

کانال تلگرام