دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

هیو جکمن از سختی‌های بازگشت به نقش ولورین می‌گوید

thumbnail

این بازیگر در فیلم «Deadpool & Wolverine» در کنار رایان رینولدز، بار دیگر نقش ابرقهرمانی خود را ایفا می‌کند.
هیو جکمن در حال صحبت درباره چالش‌برانگیزترین قسمت آماده شدن دوباره برای ایفای نقش ابرقهرمانی خود در فیلم ددپول و ولورین است.
او توضیح می‌دهد که برای رسیدن به فرم بدنی مورد نیاز برای این نقش، سخت‌ترین کار برایش چه بوده است.

این بازیگر که در فیلم به کارگردانی شان لوی، بار دیگر نقش ولورین را ایفا می‌کند، اخیرا با هم‌بازی خود رایان رینولدز درباره تبدیل شدن مجدد به این شخصیت برای اولین بار پس از فیلم لوگان در سال 2017 گفتگو کرد.

رینولدز 47 ساله، ابتدا از فداکاری و تلاش بی‌وقفه دوست دیرینه خود در تمرینات فیزیکی تقدیر کرد. او در گفتگویی با مجله People گفت: «فقط پشتکار و جدیتی که برای بدلکاری و رقص به خرج دادی، شگفت‌انگیز بود. برای اولین بار بود که دیدم داشتن پیشینه توی آواز و رقص، چقدر می‌تواند در یک فیلم اکشن ارزشمند و کارگشا باشد.»

به عبارت دیگر، رینولدز از تلاش و فداکاری هیو جکمن در انجام تمرینات سخت فیزیکی و بدلکاری تمجید کرد. او گفت برای اولین بار متوجه شده که سابقه و مهارت در آواز و رقص، چقدر می‌تواند در اجرای نقش در یک فیلم اکشن مفید و کمک‌کننده باشد.

او ادامه داد: «تو با سرعت و اطمینانی که هرگز ندیده بودم، حرکات مبارزه را اجرا کردی. برام مهم نیست 25، 35، 45 یا 55 ساله بودی. مثل برق بود. تماشای اجرای تو که شبیه یک کلینیک بدلکاری بود، یکی از شگفت‌انگیزترین چیزهایی بود که در زندگی‌ام دیده‌ام.»

جکمن که به نظر می‌رسید از لطف دوستش قدردانی می‌کند، اشاره کرد که بخش زیادی از فیزیک بدنی ناشی از کار با هماهنگ‌کننده بدلکاری برایان اسمرز بوده است. بازیگر فیلم "The Greatest Showman" گفت اسمرز، تمرینات رقص را به عنوان گزینه‌ای برای آمادگی سکانس‌های اکشن معرفی کرد و او گفت این کار با موفقیت به ثمر نشست.

جکمن 55 ساله به یاد آورد: «وقتی به آن بازگشتم، واقعا سرگرم‌کننده بود و هیجان‌زده شدم. بدنم در ابتدا کمی درد داشت، اما هیجان‌زده بودم که بدنم هنوز پاسخگو است. و متوجه شدم برای مغز آدم چقدر خوب است.»

با این حال، بازیگر مردان ایکس هنوز با چالش‌هایی روبرو بود.

او به هم‌بازی خود گفت: «سخت‌ترین بخش... غذا بود. من باید زیاد غذا بخورم. برای من، با توجه به نوع بدنم، که به‌طور طبیعی لاغر هستم. برای رسیدن به این سایز، این سخت‌ترین بخش است. این بخشی است که ذهنم را درگیر می‌کند.»

رینولدز با مشکلات جکمن ارتباط برقرار کرد و افزود: «بله، پنج، شش وعده غذایی در روز، که برای برخی افراد عالی به نظر می‌رسد. مطمئنم آنها فکر می‌کنند "خب، این عالی به نظر می‌رسد." اما این نوع غذایی نیست که واقعا از آن لذت ببرید.»

اوایل این ماه، جکمن به Fandango گفت که آنقدر ناگهانی برای بازی در فیلم سوم ددپول امضا کرده که فراموش کرده ابتدا به مدیر برنامه‌هایش اطلاع دهد.

او در آن زمان گفت: «گاهی در زندگی، فرصت‌هایی پیش می‌آید که کاملا برایتان شفاف و واضح هستند. وقتی چنین موقعیتی رخ می‌دهد، آموخته‌ام که باید بی‌درنگ آن را بپذیرید و به سراغش بروید.»

فیلم ددپول و ولورین قرار است 26 جولای در سینماها اکران شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام