دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

هوگو ویوینگ توضیحاتی را در مورد غیبت خود در فیلم ‘’Matrix 4’’ ارائه داد

thumbnail

مطمئنا نبود هوگو ویوینگ (Hugo Weaving) ایفا کننده نقش مامور اسمیت در پروژه فیلم ‘’Matrix 4’’، بزرگ‌ترین غیبت این پروژه است. همانطور که احتمالا اطلاع دارید، در فیلم چهارم این مجموعه تعدادی از ستارگان اصلی سه گانه اول اعم از کیانو ریوز (Keanu Reeves)، کری ان موس (Carrie-Ann Moss)، جیدا پینکت اسمیت (Jada Pinkett Smith) و لمبرت ویلسون (Lambert Wilson) در نقش‌های خود بازخواهند گشت.

حال به تازگی در جریان مصاحبه وبسایت کولایدر با هوگو ویوینگ در مورد فیلم جدید وی یعنی ‘’Measure for Measure’’، سوالاتی در مورد عدم حضور وی در فیلم ‘’Matrix 4’’ نیز پرسیده شد که این بازیگر در پاسخ اذعان داشت:
«لانا علاقه‌مند به حضور من در این پروژه بود. من نیز شخصا واقعا می‌خواستم که در این پروژه حضور داشته باشم چراکه من تمامی اعضای حاضر در آن را دوست دارم. در ابتدا برای بازگشت به دنیای ماتریکس تاحدودی دچار شک و تردید شدم اما زمانی که فیلمنامه فیلم چهارم را خواندم، فورا با حضور در این پروژه موافقت و مذاکرات را آغاز کردیم. در آن زمان من مشغول بازی در فیلم دیگری بودم اما ما شروع به هماهنگ سازی برنامه‌های زمانی خود با یک‌دیگر کردیم تا من بتوانم در هر دو پروژه حضور پیدا کنم. با این حال لانا تصمیم گرفت که برنامه زمانی خود را تغییر ندهد و به دنبال آن امکان حضور من در این پروژه دیگر وجود نداشت. این چیزی است که اتفاق افتاده است.»

هوگو ویوینگ در ادامه صحبت‌های خود به مرور خاطرات مرتبط با ساخت سه گانه ابتدایی ‘’Matrix’’ پرداخت و افزود:
«من هم‌اکنون در شعبه استودیو فاکس در شهر سیدنی نشسته‌ام. جایی که ما کار روی پروژه ‘’Matrix’’ را در آن آغاز کردیم. هربار که من وارد اینجا می‌شوم، میلیون‌ها اتفاق مختلف برایم یادآوری می‌شوند. تمام آن دوره، دوره‌ای شاد و هیجان انگیز بود که برای مدت زمان زیادی به طول انجامید و ما دیگر همانند یک خانواده شده بودیم. ما در سرتاسر جهان به همراه یک‌دیگر سفر کردیم. ما به شهرهای مختلفی رفتیم اما فیلمبرداری هر سه فیلم بیشتر در شهر سیدنی انجام شد.»

فیلم ‘’Matrix 4’’ در تاریخ 1 آپریل 2021 (12 فروردین 1400) به روی پرده خواهد رفت.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام