دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

زمان شروع فیلمبرداری فیلم ‘’Indiana Jones 5’’ مشخص شد

thumbnail

کمپانی دیزنی شب گذشته اعلام کرد که فیلمبرداری فیلم ‘’Indiana Jones 5’’ در بهار پیش‌رو آغاز خواهد شد و هریسون فورد (Harrison Ford)‌ ستاره اصلی این فرنچایز برای حضور در نقش ایندیانا جونز بازخواهد گشت.

جیمز منگولد (James Mangold) کارگردانی و ساخت پنجمین ماجراجویی بزرگ شخصیت دکتر جونز را برعهده دارد و انتظار می‌رود که این اثر در جولای ۲۰۲۲ روانه سالن‌های سینما شود. کاتلین کندی (Kathleen Kennedy)‌ به همراه فرانک مارشال (Frank Marshall) تهیه کنندگان این فیلم هستند و استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg)، کارگردان فیلم‌های پیشین این فرنچایز نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهد داشت.

چندی پیش نیز شایعاتی مبنی‌بر کناره گیری هریسون فورد از بازی در فیلم ‘’Indiana Jones 5’’ و حضور کریس پرت (Chris Pratt)‌ در قالب شخصیت ایندیانا جونز به گوش می‌رسید که تمامی این شایعات به صورت رسمی تکذیب شدند و طرفداران می‌توانند مجددا این بازیگر ۷۸ ساله را در قالب یکی از محبوب‌ترین نقش‌هایش مشاهده کنند.

در مصاحبه اخیر فرانک مارشال با وبسایت کولایدر، مارشال دلیل انتخاب جیمز منگولد به عنوان کارگردان این اثر را علاقه شدید وی به این فرنچایز و رابطه دوستانه و نزدیکش با هریسون فورد اعلام کرده است.

هریسون فورد اخیرا قرارداد بازی در فیلم ‘’The Miserable Adventures of Burt Squire Aboard the Horn High Yo’’ را امضا کرده است!

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام