دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

آلن ریچسن به سریال ‘’Jack Reacher’’ پیوست

thumbnail

به گزارش وبسایت کولایدر، آلن ریچسن (Alan Ritchson) ستاره سریال ‘’Titans’’ به جمع بازیگران سریال ‘’Jack Reacher’’ که براساس سری کتاب‌هایی به همین نام، نوشته لی چایلد (Lee Child) ساخته می‌شود، پیوسته است. ریچسن در این سریال، وظیفه سنگینی را برعهده دارد و باید در نقش شخصیت محبوب جک ریچر حضور یابد.

نیک سانتورا (Nick Santora) نگارش فیلمنامه این سریال را برعهده دارد و بنابر قراردادی که میان وی و کمپانی Skydance عقد شده است، وی به عنوان تهیه کننده اجرایی و شورانر نیز در پروژه ساخت این سریال حضور خواهد داشت. کمپانی‌های Amazon، Skydance و Paramount که هر سه از کمپانی‌های بزرگ دنیای تلویزیون محسوب می‌شوند، تهیه کننده و سرمایه گزاران اصلی این پروژه هستند. از دیگر تهیه کنندگان اجرایی این پروژه می‌توان به کریستوفر مک کوآری (Christopher McQuarrie)، اسکات سالیوان (Scott Sullivan)، دیوید الیسون (David Ellison) و دانا گلدبرگ (Dana Goldberg) اشاره کرد.

حدود یک سال از شروع کار کمپانی آمازون روی پروژه ساخت سریال ‘’Jack Reacher’’ می‌گذرد و فصل اول این سریال براساس رمان اول جک ریچر تحت عنوان ‘’The Killing Floor’’ ساخته خواهد شد. تا به امروز بیشتر از 100 میلیون نسخه از سری کتاب‌های جک ریچر به فروش رفته و فرنچایز سینمایی آن نیز که تام کروز (Tom Cruise) در نقش اصلی این فرنچایز حضور داشته است، توانست به موفقیت چشم گیری در گیشه دست یابد؛ بنابراین می‌توان از همین الان به موفقیت این سریال امید داشت.

آلن ریچسن بیشتر برای حضور در آثاری همچون ‘’Blue Mountain State’’ و ‘’Titans’’ شناخته می‌شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام