دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

جیک جیلنهال به فیلم “The Bride” پیوست!

thumbnail

جیک جیلنهال به فیلم "The Bride" به کارگردانی مگی جیلنهال پیوست!

فیلم "The Bride" به کارگردانی مگی جیلنهال در حال حاضر در لندن در حال فیلمبرداری است. این فیلم که توسط برادران وارنر تولید می‌شود، قرار است در تاریخ 3 اکتبر 2025 در سینماها و IMAX اکران شود.

بازیگران فیلم که پیش از این شامل کریستین بیل، جسی باکلی، آنت بنینگ، پنلوپه کروز و پیتر سارسگارد بودند، اکنون جیک جیلنهال، برادر مگی نیز به آن‌ها پیوسته است.

فرانکنشتاین تنها به شیکاگوی دهه 1930 سفر می‌کند تا از دکتر یوفرونیوس برای ساختن همدمی برای خود کمک بگیرد. آن دو یک زن جوان به قتل رسیده را احیا می‌کنند و عروس متولد می‌شود. او فراتر از آنچه آن‌ها قصد داشتند است و باعث ایجاد یک عشق فروزان، توجه پلیس و یک جنبش اجتماعی وحشی و رادیکال می‌شود.

بودجه فیلم گفته می‌شود حدود 80 میلیون دلار است.

گفته می‌شود این فیلم بازسازی آزادانه‌ای از "عروس فرانکنشتاین" محصول 1935 است که دنباله "فرانکنشتاین" 1931 بود. این پروژه نه تنها به دلیل حضور بیل، بلکه بیشتر به خاطر حضور جیلنهال پشت دوربین برای دومین فیلم بلند او مورد انتظار خواهد بود.

جیلنهال کارگردانی درام روانشناختی "دختر گمشده" محصول 2021 با بازی الیویا کولمن را که توسط نتفلیکس پشتیبانی میشد، بر عهده داشت که به یک موفقیت تبدیل شد. این فیلم همچنین سه نامزدی اسکار را به دست آورد و جایزه بهترین فیلمنامه را در ونیز برای جیلنهال به ارمغان آورد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام