دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

واکین فینکس در فیلم جدید ریدلی اسکات حضور خواهد یافت

thumbnail

به گزارش وبسایت ددلاین، واکین فینکس (Joaquin Phoenix) بازیگر برنده جایزه اسکار برای بازی در فیلم ‘’Joker’’، به ساخته جدید ریدلی اسکات (Ridley Scott) که تجربه چهار بار نامزدی دریافت جایزه اسکار برای ساخت عناوین مختلف را در کارنامه خود دارد، پیوسته است.

دیوید اسکارپا (David Scarpa) که سابقه همکاری با ریدلی اسکات را در فیلم ‘’All the Money in the World’’ دارد، مشغول کار روی نگارش فیلمنامه فیلم جدید این کارگردان که ‘’Kitbag’’ نام دارد، است. داستان این فیلم روی شخصیت تاریخی ناپلئون متمرکز خواهد بود و به ریشه‌های چگونگی به قدرت رسیدن این شخصیت و رابطه‌ ناپایدار وی با همسرش جوزفین خواهد پرداخت؛ نبردهای بسیاری در تاریخ ثبت شده‌اند که همگی خبر از نبوغ فوق العاده ناپلئون در طراحی استراتژی‌های جنگی می‌دهند!

ریدلی اسکات در ماه آینده وارد سن ۸۳ سالگی خواهد شد و همچنان به عنوان یکی از کارگردان‌های پرکار هالیوود شناخته می‌شود. این فیلمساز امروز فیلمبرداری فیلم ‘’The Last Duel’’ را به اتمام رساند و انتظار می‌رود که از ماه مارچ آینده پروسه تولید دیگر عنوان جدید خود یعنی ‘’Gucci’’ را آغاز کند؛ آدام درایور (Adam Driver)، لیدی گاگا (Lady Gaga)، رابرت دنیرو (Robert De Niro)، آل پاچینو (Al Pacino) و جرد لتو (Jared Leto) بازیگران اصلی فیلم ‘’Gucci’’ محسوب می‌شوند.

باتوجه به برنامه کاری شلوغ ریدلی اسکات، بعید به نظر می‌رسد که فیلمبرداری فیلم ‘’Kitbag’’ تا پیش از فرا رسیدن سال ۲۰۲۲ آغاز شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام