دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

نقش آفرینی احتمالی اسکات ادکینز در فیلم ‘’John Wick 4’’

thumbnail

به گزارش وبسایت ددلاین، مذاکرات با اسکات ادکینز (Scott Adkins) برای حضور در فیلم ‘’John Wick 4’’ آغاز شده است و مطابق گفته‌های منابع نزدیک به این پروژه، نقش آفرینی ادکینز در فیلم جدید این سری محبوب را می‌توان قطعی دانست.

در کنار کیانو ریوز (Keanu Reeves) ستاره اصلی این سری، تا به امروز حضور ستارگان دیگری نظیر لارنس فیشبرن (Laurence Fishburne)، رینا ساوایاما (Rina Sawayama)، شمیر اندرسون (Shamier Anderson)، بیل اسکارشگرد (Bill Skarsgard)، هیرویوکی سانادا (Hiroyuki Sanada) و دانی ین (Donnie Yen) تایید شده است.

در کارنامه کاری اسکات ادکینز نقش آفرینی در قالب آنتاگونیست آثار مختلفی همچون فیلم ‘’The Legend of Hercules’’ و فیلم ‘’Ip Man 4: The Final’’ دیده می‌شود و باتوجه به مهارت‌های وی در زمینه ورزش‌های رزمی، انتظار می‌رود که وی به یکی از چالش‌های سرسخت و جدید شخصیت جان ویک تبدیل خواهد شد.

مراحل فیلمبرداری فیلم ‘’John Wick 4’’ در جریان هفته گذشته آغاز شده است و باوجود عدم انتشار اطلاعات مختلف پیرامون داستان این اثر، می‌دانیم که شخصیت جان ویک می‌بایست در شهرهای پاریس، برلین، توکیو و نیویورک در برابر دشمنان قرار گیرد و برای زنده ماندن مبارزه کند.

شی هاتن (Shay Hatten) نگارش فیلمنامه این اثر را برعهده داشته و همانند فیلم‌های پیشین این مجموعه چاد استاهلسی (Chad Stahelski)‌ به عنوان کارگردان آن شناخته می‌شود. فیلم ‘’John Wick 4’’ در تاریخ ۲۷ می ۲۰۲۲ (۶ خرداد ۱۴۰۱) منتشر خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

3
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

3 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
3 تعداد نویسندگان دیدگاه
ESMAAIELSmoke_Hehsan_1992 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
ESMAAIEL
کاربر

خب اینم رفت که با مداد کُشته بشه :)))

Smoke_H
کاربر

بهترین اتفاقی که میتونه تو سری “جان ویک” بیوفته همینه. فقط امیدوارم از این نقشهای کمرنگ چند دقیقه ای بهش ندن و از توانایی و استعدادش استفاده کنن.

ehsan_1992
کاربر

امیدوارم اسکات ادکینز بعد این نقش بهش کلی پیشنهادات عالی بشه چون واقعا لیاقتشو داره فقط متاسفانه زیاد دیده نمیشه




فیلم های بزودی

کانال تلگرام