دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

انتشار اولین تصاویر رسمی از کیت بکینسیل در فیلم ‘’Jolt’’

thumbnail

سرویس استریم آمازون پرایم به تازگی از اولین تصاویر رسمی فیلم ‘’Jolt’’ با بازی کیت بکینسیل (Kate Bckinsale) که برای انتشار در ماه آینده برنامه ریزی شده، رونمایی کرده است؛ این بازیگر بیشتر برای بازی در سری فیلم‌های ‘’Underworld’’ شناخته می‌شود.

داستان این اثر پیرامون زنی با اختلالات عصبی شدید جریان دارد که می‌تواند به درجه خشونت بالایی دست یابد. هنگامی‌که وی یک رابطه عاشقانه جدید را آغاز می‌کند، معشوقه‌اش پس از گذشت مدت زمان اندکی کشته شده و مسیر گرفتن انتقام از عاملین این اتفاق آغاز می‌شود.

در کنار کیت بکینسیل، ستارگان دیگری از جمله بابی کاناویل (Bobby Cannavale)، جی کورتنی (Jai Courtney)، لورن کاکس (Laverne Cox)، دیوید بردلی (David Bradley)، سوزان ساراندن (Susan Sarandon) و استنلی توچی (Stanley Tucci) در این اثر حضور یافته‌اند.

تانیا وکسلر (Tanya Wexler) که بیشتر برای ساخت فیلم ‘’Hysteria’’ محصول سال 2011 با بازی هیو دنسی (Hugh Dancy) و مگی جیلنهال (Maggie Gyllenhaal) شناخته می‌شود، کارگردانی این فیلم را برعهده دارد و فیلمنامه آن توسط اسکات واشا (Scott Wascha) نوشته شده است. فیلم ‘’Jolt’’ در تاریخ ۲۳ جولای (۱ مرداد ۱۴۰۰) منتشر خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام