دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

فیلم ‘’Jumanji 4’’ قطعا ساخته خواهد شد

thumbnail

کوین هارت (Kevin Hart) یکی از ستارگان اصلی سری ‘’Jumanji’’ به تازگی تایید کرده است که فیلم چهارم این مجموعه قطعا ساخته خواهد شد. همانطور که احتمالا اطلاع دارید، فیلم اول این سری در سال ۱۹۹۵ و با بازی رابین ویلیامز (Robin Williams) منتشر شده است که در آن زمان توانست به فروش کلی ۲۶۳میلیون دست یابد.

پس از گذشت بیش از ۲۰ سال از انتشار فیلم اول، دنباله‌ای مدرن و به نوعی بازسازی شده از آن منتشر شد که شخصیت‌های کاملا جدیدی را با بازی ستارگانی همچون دواین جانسون (Dwayne Jhnson)، کوین هارت، جک بلک (Jack Black) و کارن گیلان (Karen Gillan) به مخاطبین و طرفداران این فرنچایز معرفی کرد.

پس از موفقیت چشم‌گیر دنباله مذکور، کمپانی سازنده نسبت به ساخت دنباله‌ای دیگر تحت عنوان ‘’Jumanji: The Next Level’’ چراغ سبز نشان داد که این اثر نیز در گیشه شدیدا موفق بود و توانست فروش بالغ‌بر ۸۰۰ میلیون دلار را تجربه کند. موفقیت مجدد این اثر نیز سبب شد تا ساخت فیلم چهارم به صورت رسمی در اواخر سال گذشته تایید شود، اما عدم انتشار اطلاعات بیشتر پیرامون این پروژه شایعات مختلفی را نظیر کنسل شدن پروسه تولید آن به همراه داشته است.

حال، کوین هارت در مصاحبه با وبسایت کولایدر از قطعیت ساخته شدن فیلم ‘’Jumanji 4’’ خبر داده و علت ایجاد تاخیر در روند تولید این اثر را برنامه کاری شلوغ برخی از ستارگان آن به ویژه دواین جانسون اعلام کرده است تا تمامی شایعات موجود به صورت رسمی تکذیب شوند. هنوز اطلاعات بیشتری پیرامون این پروژه در دسترس نیست.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

2
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

2 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
2 تعداد نویسندگان دیدگاه
13A.HSinaplus آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
13A.H
کاربر

فیلمش خوبه ولی دیگه داستان خیلی جالبی براش ندارن مثل قبل و بنظرم باساخت ادامش دارن دیگه گندشو درمیارن الکی یه داستانو کشش میدن و همچی برگشت به قسمت اول که همچیز از بازی به دنیای واقعی میاد امیدوارم حداقل که دارن میسازن یه داستان خوب داشته باشه

Sinaplus
کاربر

این قسمت مگه قرار نبود تو زمان خودشون و خارج از بازی اتفاق بیوفته؟ آخه آخرش نشون داد همه شترمرغ های بازی اومدن تو دنیای واقعی.




فیلم های بزودی

کانال تلگرام