دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

لیست کامل بازیگران فیلم جدید آدام مک کی اعلام شد

thumbnail

به تازگی از لیست کامل بازیگران فیلم ‘’Don’t Look Up’’ ساخته جدید آدام مک‌کی (Adam McKay) که از طریق شبکه استریم نتفلیکس منتشر خواهد شد، رونمایی شده است و در کمال تعجب نمی‌توان گفت که کدام یک از ستارگان اعلام شده در این لیست ایفاگر نقش اصلی این فیلم خواهند بود!

براساس لیست منتشر شده، می‌دانیم که لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio)، مریل استریپ (Meryl Streep)، جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence) و کیت بلانشت (Cate Blanchett) که همگی تجربه دریافت جایزه اسکار را دارند به همراه تیموتی شالامی (Timothee Chalamet)، جونا هیل (Jonah Hill)، آریانا گرانده (Ariana Grande)، متیو پری (Matthew Perry)، راب مورگان (Rob Morgan)، تومر سیسلی (Tomer Sisley)، هیمش پتل (Himesh Patel) و کید کودی (Kid Cudi) بازیگران اصلی این فیلم به شمار می‌روند.

باتوجه به توضیحات رسمی‌ای که از فیلم ‘’Don’t Look Up’’ منتشر شده است، این‌گونه به نظر می‌رسد که این اثر در ژانر علمی تخیلی و با درون مایه کمدی ساخته می‌شود که داستان آن روی ماجراجویی‌های دو فضانور سطح پایین و تلاش آنها برای ارسال هشدار از نزدیک شدن یک سیارک به سطح کره زمین متمرکز خواهد بود.

نکته جالبی که در مورد این پروژه وجود دارد، این است که آدام مک‌کی همانند لئوناردو دی‌کاپریو یکی از حامیان محیط زیست است و با توجه به کست بسیار قوی این اثر و توضیح مختصری که از داستان آن منتشر شده، می‌توان نتیجه گرفت که احتمالا محتوای اصلی این اثر در راستای بهبود شرایط کره زمین طراحی و ساخته می‌شود!

شرع مراحل فیلمبرداری فیلم ‘’Don’t Look Up’’ در ابتدا برای ماه آپریل برنامه ریزی شده بود که با شیوع ویروس COVID-19 پروسه تولید این عنوان نیز دچار مشکل شد و هنوز مشخص نیست که فیلمبرداری آن از چه تاریخی آغاز می‌شود. گفتنی است که لئوناردو دی‌کاپریو در آینده نزدیک می‌بایست در پروژه تولید فیلم ‘’Killers of the Flower Moon’’ به کارگردانی مارتین اسکورسیزی (Marin Scrsese) که محصول شبکه استریم اپل و یکی از رقبای جدی شبکه نتفلیکس است، حضور یابد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
AM9 آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
AM9
کاربر

بنظر جالب میاد




فیلم های بزودی

کانال تلگرام