دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

سریال ‘’Unknown’’ ساخته خواهد شد

thumbnail

لیام نیسون (Liam Neeson) به همراه جوم کالت سرا (Jaume Collet-Serra) در نظر دارند تا این‌بار به منظور ساخت یک سریال تلویزیونی براساس فیلم سینمایی ‘’Unknown’’ برای شبکه TNT، با یک‌دیگر هم‌کاری کنند.

به گزارش وبسایت ددلاین، جوم کالت سرا به عنوان کارگردان و تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور می‌یابد. انتظار می‌رود که داستان این سریال دنباله‌ای برای فیلم سینمایی مذکور باشد و شخصیت‌های کاملا تازه‌ای را به مخاطبین معرفی کند. شان فینگن (Sean Finegan) نگارش فیلمنامه سریال ‘’Unknown’’ را برعهده دارد و کارل گایدوسک (Karl Gaidusek) به همراه اسپید وید (Speed Weed) شورانرهای آن محسوب می‌شوند.

در جریان فیلم اصلی، لیام نیسون ایفاگر نقش یک دکتر است که بر اثر یک حادثه حافظه‌اش را از دست می‌دهد و پس از کسب مجدد هوشیاری‌، متوجه می‌شود که هویت حقیقی‌اش دزدیده شده است. هنوز مشخص نیست که آیا لیام نیسون در جریان این سریال نیز به نقش آفرینی می‌پردازد یا صرفا به عنوان تهیه کننده اجرایی در جریان پروسه تولید آن مشارکت خواهد داشت.

فیلم ‘’Unknown’’ که با اقتباس از یک رمان فرانسوی به نام ‘’Out of My Head’’ و با بودجه ساخت ۳۰ میلیون دلاری در سال ۲۰۱۱ ساخته شده است، توانست به فروش کلی ۱۳۶ میلیون دلار دست یابد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام