دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

لیو شرایبر به فیلم ‘’Across the River and Into the Trees’’ پیوست

thumbnail

لیو شرایبر (Live Schreiber) ستاره سریال ‘’Ray Donovan’’ به فیلم ‘’Across the River and Into the Trees’’ که با اقتباس از رمانی به همین نام، نوشته ارنست همینگوی (Ernest Hemingway) ساخته می‌شود، پیوسته است. دو کمپانی Tribune Pictures و The Exchange در روز دوشنبه گذشته از شروع مراحل تولید این پروژه در ماه آینده و در شهر ونیز کشور ایتالیا خبر دادند. این فیلم همچنین در جریان فستیوال بین‌المللی فیلم تورنتو به خریداران معرفی خواهد شد.

در این فیلم، لیو شرایبر ایفاگر نقش کلنل ریچارد کنت‌ول که شخصیتی مشابه با دوست صمیمی ارنست همینگوی یعنی کلنل تی. لانهام دارد را ایفا خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که در این فیلم چه تغییراتی را در ظاهر یا خصوصیات رفتاری این شخصیت ایجاد خواهند کرد اما براساس رمان ‘’Across the River and Into the Trees’’ که در سال 1950 منتشر شده است، می‌دانیم که این شخصیت فردی است که طعم تلخ هر دو جنگ جهانی را چشیده و هم‌اکنون در مناطق شمالی کشور ایتالیا مشغول شکار اردک است.

پائولا اورتیز (Paula Ortiz) کارگردانی این اثر را برعهده دارد و فیلمنامه آن توسط پیتر فلانری (Peter Flannery) به رشته تحریر درآمده است. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به ستارگانی از دو کشور ایتالیا و اسپانیا نظیر ماتیلدا دی آنجلیس (Matilda de Angelis)، لائورا مورانته (Laura Morante)، خاویر کامارا (Javier Camara) و جیانکارلو جیانینی (Giancarlo Giannini) که برای بازی در فیلم ‘’Seven Beauties’’ نامزد دریافت جایزه اسکار شد، اشاره کرد.

جزییات بیشتری از فیلم ‘’Across the River and Into the Trees’’ منتشر نشده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام