دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

ادامه روند تولید سریال ‘’Lovecraft Country’’ لغو شد

thumbnail

به گزارش وبسایت ددلاین، شبکه HBO به تازگی از لغو شدن ادامه روند تولید سریال علمی-تخیلی ‘’Lovecraft Country’’ خبر داده و فصل دوم این سریال دیگر ساخته نخواهد شد.

فصل اول این سریال با اقتباس از کتابی به همین نام نوشته مت راف (Matt Ruff)‌ ساخته شده و داستان آن پیرامون شخصیت آتیکوس فریمن با بازی جاناتان میجرز (Jonathan Majors) جریان دارد که همراه با معشوقه و برخی از اعضا خانواده‌اش به دنبال پدر گم شده‌اش در دهه ۱۹۵۰ میلادی می‌گردد.

تولید سریال ‘’Lovecraft Country’’ در حالی لغو شده که فصل اول آن از دیدگاه سازمان AFI یکی از برترین آثار تلویزیونی در سال ۲۰۲۰ بوده است. در فصل جوایز سال گذشته نیز این سریال نامزد دریافت جایزه بهترین سریال درام در مراسم گلدن گلوب شده است. از دیگر بازیگران حاضر در فصل اول این عنوان می‌توان به جرنی اسمولت (Jurnee Smollett)، کورتنی بی. ونس (Courtney B. Vance) و مایکل کنت ویلیامز (Michael Kenneth Williams) اشاره کرد.

ناگفته نماند که در ماه فبریه گذشته اعلام شد که نگارش فیلمنامه فصل دوم این سریال آغاز شده، اما تیم سازنده از اشاره به زمان احتمالی شروع مراحل فیلمبرداری فصل جدید خودداری کرده است. هنوز سرنوشت نهایی سریال ‘’Lovecraft Country’’ مشخص نیست و این احتمال وجود دارد که ادامه روند داستان آن از یک شبکه دیگر به تصویر کشیده خواهد شد.

 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
samsel آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
samsel
کاربر

ای بابااااااااااااااااااااااا




فیلم های بزودی

کانال تلگرام