دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

فیلم ‘’The Matrix 4’’ متفاوت از سه گانه ابتدایی خواهد بود

thumbnail

نیل پاتریک هریس (Neil Patrick Harris) ستاره جدید فرنچایز ‘’The Matrix’’ از سبک بصری جدید خلق شده توسط لانا واچوفسکی (Lana Wachowski) در فیلم چهارم و در قیاس با فیلم‌های پیشین این مجموعه خبر داده است. هنوز مشخص نیست که هریس چه نقشی را در این فیلم برعهده دارد، با این وجود می‌دانیم که وی در کنار کیانو ریوز (Keanu Reeves)‌ ایفاگر نقش نئو و کری ان ماس (Carrie-Ann Moss) ایفاگر نقش ترینیتی جز ستارگان اصلی فیلم چهارم این فرنچایز خواهد بود.

فیلمبرداری فیلم ‘’The Matrix 4’’ پس از ایجاد یک تاخیر طولانی ناشی از ویروس کرونا، هم‌اکنون در شهر برلین در حال انجام است و برخلاف فیلم‌های پیشین لانا واچوفسکی به تنهایی نگارش فیلمنامه و کارگردانی این عنوان را برعهده دارد و خبری از حضور خواهر وی یعنی لیلی واچوفسکی (Lily Wachowski) در این پروژه نیست.

نیل پاتریک هریس تنها چهره مطرحی نیست که قرار است برای اولین بار در دنیای ماتریکس حضور یابد؛ یحیی ابدوالمتین دوم (Yahya Abdul-Mateen II)‌ بازیگر سریال ‘’Watchmen’’، جسیکا هنویک (Jessica Henwick)‌ بازیگر سریال ‘’Game of Thrones’’ و جاناتان گراف (Jonathan Grof)‌ بازیگر سریال ‘’Mindhunter’’ دیگر ستارگان جدید این فرنچایز هستند. جیدا پینکت اسمیت (Jada Pinket-Smith) به عنوان نایوبی و لمبرت ویلسون (Lambert Wilson)‌ به عنوان The Merovingian نیز به این فرنچایز بازخواهند گشت.

حال امروز نیل پاتریک هریس در گفت و گو با برنامه Jess Cagle مدعی شده است که نقش وی در فیلم ‘’The Matrix 4’’ در قیاس با سایر ستارگان این فیلم کوچک است. وی در ادامه افزود که سبک بصری به کار گرفته شده توسط واچوفسکی با فیلم‌های پیشین این مجموعه کاملا متفاوت است و مخاطبین شاهد چیزهای جدیدی در این عنوان خواهند بود.

هنوز جزییات چندانی از داستان و اتفاقات این فیلم منتشر نشده است اما گمان می‌رود که در طول داستان فیلم کیانو ریوز و کری ان ماس دیگر ایفاگر نقش‌های اصلی فیلم نخواهند بود و این‌بار تنها رهبری گروه جدیدی از ناجیان بشریت را برعهده دارند. فیلم ‘’The Matrix 4’’ در تاریخ ۱ آپریل ۲۰۲۲ (۱۲ فروردین ۱۴۰۱) اکران خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
HoHi آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
HoHi
کاربر

یعنی یه جوری شده آدم خبر ساخت دنباله یه سری فیلم موفق رو میشنوه بیشتر میترسه ! نکنه گند بزنه به تمام خاطرات خوبی که با اون فیلم ها داشتی … امیدوارم ماتریکس رو دیگه خرابش نکنن و دلیل اینکه مدام دوست دارن دنباله بسازن رو درک نمیکنم ! یه داستان جدید یه فیلم نو که بتونه جذب مخاطب کنه چرا اینقدر سخت شده که باید برن سراغ دنباله فیلم های موفق قدیمی ! حتی بعضی وقتا روایت جدیدی از یه کلیشه و داستان تکراری هم نشون داده موفق شده و تاثیرگذار هم بوده پس لزوما مشکل نبود تنوع و… مشاهده بیشتر »




فیلم های بزودی

کانال تلگرام