دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

از عنوان احتمالی فیلم ‘’The Matrix 4’’ رونمایی شد

thumbnail

در طی روزهای گذشته، گزارشات مختلفی مبنی‌بر رونمایی از عنوان رسمی فیلم مورد انتظار ‘’The Matrix 4’’ به صورت آنلاین منتشر شدند که هنوز هیچ‌یک از آنها از جانب سازندگان اصلی این فرنچایز و کمپانی وارنر برادرز تایید یا تکذیب نشده است؛ با این وجود به نظر می‌رسد که این اثر تحت عنوان ‘’Matrix: Resurrections’’ عرضه خواهد شد.

خواهران واچوفسکی در اواخر دهه ۱۹۹۰ میلادی با ساخت فیلم ‘’The Matrix’’ توانستند تحول بزرگی را در تاریخ سینما ایجاد کنند و اثر بی‌نظیری را در آن زمان در دسترس مخاطبین قرار دهند. فیلم‌های دوم و سوم این فرنچایز نیز در سال ۲۰۰۳ اکران شده‌اند.

همچنین اگر در خاطرتان باشد، سه گانه ابتدایی این مجموعه به گونه‌ای پایان یافت که هیچ‌کس انتظار بازگشت شخصیت‌های این فرنچایز نظیر نئو با بازی کیانو ریوز (Keanu Reeves) و ترینیتی با بازی کری ان ماس (Carrie Anne Moss) را تا پیش از تایید ساخت فیلم چهارم نداشت و هنوز مشخص نیست که این شخصیت‌ها چگونه از مرگ بازخواهند گشت.

حال براساس پست اینستاگرامی منتشر شده توسط چهره پرداز (گریمور) فیلم ‘’The Matrix 4’’ و اطلاعاتی که از جانب منابع ناشناس منتشر شده‌اند، گمان می‌رود که عنوان اصلی این اثر ‘’Resurrections’’ خواهد بود. ناگفته نماند که گریمور این پروژه پس از مدت زمان کوتاهی پست خود را پاک کرده است.

باوجود عدم انتشار تاییدیه رسمی برای عنوان ‘’Resurrections’’، انتخاب آن را چندان نمی‌توان بعید دانست چراکه مشخصا با موضوع اصلی داستان فیلم چهارم این فرنچایز و چگونگی بازگشت برخی شخصیت‌ها هم‌سو است.

لانا واچوفسکی (Lana Wachowski) کارگردان فیلم ‘’The Matrix 4’’ است و ستارگان جدیدی نظیر نیل پاتریک هریس (Neil Patrick Harris)، یحیی ابدوالمتین دوم (Yahya Abdul-Mateen II)‌، جسیکا هنویک (Jessica Henwick) و جاناتان گراف (Jonathan Grof)‌ به فیلم جدید این مجموعه پیوسته‌اند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
samsel آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
samsel
کاربر

فقط منتظرم ببینم چه نقشی به نیل پاتریک هریس میدن




فیلم های بزودی

کانال تلگرام