دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

فیلمبرداری فیلم ‘’Mission: Impossible 7’’ آغاز شد

thumbnail

بنابر گزارشات منتشر شده، فیلمبرداری فیلم ‘’Mission: Impossible 7’’ مجددا آغاز شده و پروسه تولید این فیلم با رعایت اصول لازم در حال انجام است.

با شیوع گسترده ویروس کرونا فیلمبرداری این فیلم که در ماه فبریه گذشته و در کشور ایتالیا در حال انجام بود، متوقف شد. در طی ماه‌های گذشته گزارشات مختلف و بعضا عجیبی نظیر تخریب یک پل قدیمی در کشور نروژ یا اجاره کردن چندین کشتی تفریحی بزرگ از این پروژه به صورت آنلاین منتشر شد که تمامی آنها بیشتر از هر زمانی طرفداران این فرنچایز را تشنه انتشار جزییات بیشتری از این اثر کردند.

حال امروز کریستوفر مک کوآری (Christopher McQuarrie) کارگردان این فیلم تصویر جدیدی را از این عنوان در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده است که چشم انداز نفس گیری را به مخاطبین نشان می‌دهد. همچنین براساس توییت منتشر شده توسط LightTheFusePodcast، به نظر می‌رسد که تام کروز (Tom Cruise) با موتور سیکلت از روی سازه‌ای که در عکس منتشر شده وجود دارد، به درون دره خواهد پرید و همانند همیشه نیز وی شخصا بدل کاری این کار را انجام خواهد داد!

گفتنی است که امروز علاوه‌بر تصویر منتشر شده توسط کریستوفر مک کوآری، چندین تصویر دیگر نیز از پشت صحنه فیلمبرداری این فیلم توسط وبسایت دیلی میل منتشر شده است که عوامل این اثر از جمله تام کروز را همراه با ماسک می‌توان مشاهده کرد. فیلم ‘’Mission: Impossible 7’’ در تاریخ 19 نوامبر 2021 (28 آبن 1400) به روی پرده خواهد رفت.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام