دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

سونی پیکچرز از ایجاد تاخیر در زمان اکران فیلم ‘’Morbius’’ خبر داده است

thumbnail

درست چند هفته پس از ایجاد یک تاخیر چندماهه در روند اکران فیلم مورد انتظار ‘’Morbius’’، کمپانی سونی پیکچرز از تاریخ جدید انتشار این عنوان رونمایی کرده است. همانطور که از نام این عنوان نیز مشخص است، تمرکز اصلی این فیلم روی شخصیت موربیوس یکی از شخصیت‌های مطرح و محبوب جهان مارول قرار خواهد داشت.

این فیلم بخشی از دنیای آثار کمپانی سونی پیکچرز که بامحوریت شخصیت‌های مارول وارد پروسه تولید می‌شوند، به شمار می‌رود و این‌گونه به نظر می‌رسد که فیلم ‘’Morbius’’، آغاز کننده مسیری جدیدی برای سایر آثار این کمپانی خواهد بود. براساس گزارشات موجود، می‌دانیم که پس از انتشار دو فیلم ‘’Morbius’’ و ‘’Venom: Let There Be Carnage’’، کمپانی مذکور بالافاصله پروسه تولید آثاری همچون فیلم ‘’Kraven the Hunter’’ و ‘’Spider-Woman’’ را آغاز خواهد کرد.

طبق بیانیه جدید کمپانی سونی پیکچرز، تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۲۲ (۱ بهمن ۱۴۰۰) برای انتشار فیلم ‘’Morbius’’ در نظر گرفته شده است. ناگفته نماند که این کمپانی همچنین در روز گذشته از تاخیر ایجاد شده در روند اکران فیلم ‘’Uncharted’’ نیز خبر داده است و مخاطبین می‌بایست تا تاریخ ۱۱ فبریه ۲۰۲۲ (۲۲ بهمن ۱۴۰۰) در انتظار اکران این عنوان بمانند.

دنیل اسپینوزا (Daniel Espinosa) کارگردانی این فیلم را برعهده دارد و ستارگانی نظیر جرد لتو (Jared Leto)، مت اسمیت (Matt Smith) و تایریس گیبسون (Tyrese Gibson) در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام