دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

سرویس نتفلیکس از لغو شدن چهار سریال کمدی خبر داد

thumbnail

به گزارش وبسایت TV Line، سرویس استریم نتفلیکس از لغو شدن دو سریال سیتکام ‘’Country Comfort’’ و ‘’The Crew’’ خبر داده است و در کنار این عناوین، روند تولید سریال‌های کمدی ‘’Mr. Iglesias’’ و ‘’Bonding’’ نیز پس از فصل دوم‌شان متوقف خواهد شد.

در سریال ‘’Country Comfort’’ کاترین مک‌فی (Katharine McPhee) ایفاگر نقش یک خواننده سبک کانتری است که وادار می‌شود تا از پدرش مراقبت کند؛ باوجود استقبال تقریبال مناسبی که از جانب مخاطبین از این سریال به عمل آمد، نقد‌های بسیار منفی نیز پیرامون آن منتشر شدند که مشخصا روی سیاست کاری سرویس نتفلیکس اثرگذار بوده‌اند. سریال ‘’The Crew’’ با بازی کوین جیمز (Kevin James)‌ در جریان ماه فبریه گذشته در دسترس مخاطبین قرار گرفته و این اثر نیز با نمرات و امتیازات بسیار ناامید کننده‌ای مواجه شده است.

گابریل ایگلسیاس (Gabriel Iglesias) ‌یکی از کمدین‌های سرشناس دنیا محسوب می‌شود که در جریان سریال ‘’Mr. Iglesias’، ایفاگر نقش یک معلم است و با گروهی از دانش آموزهای مستعد کار می‌کند؛ مطابق آمار رسمی منتشر شده، این اثر در جذب مخاطبین شکست خورده و اشخاص چندان زیادی به تماشای آن نپرداخته‌اند. سریال ‘’Bonding’’، آخرین اثر از لیست آثاز لغو شده سرویس استریم نتفلیکس است که اتفاقات و داستان فصل اول آن، اعتراض گروه‌های مختلفی از اشخاص را به همراه داشت و از همان زمان انتظار می‌رفت که به زودی روند تولید آن متوقف می‌شود.

هنوز مشخص نیست که سرنوشت این سریال‌ها به چه صورت خواهد بود و این احتمال وجود که امتیاز هریک از آنها توسط سایر سرویس‌ها یا شبکه‌های تلویزیونی خریداری شود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام