دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

پتی جنکینز کارگردان فیلم جدید ‘’Star Wars’’ خواهد بود

thumbnail

در جریان رویداد Investor Day که شب گذشته برگزار شد، کاتلین کندی (Kathleen Kennedy) رئیس کنونی کمپانی لوکاس فیلم، اعلام کرد که این کمپانی در نظر دارد تا کارگردانی فیلم ‘’Star Wars: Rogue Squadron’’ را به پتی جنکینز (Patty Jenkins)، کارگردان فرنچایز ‘’Wonder Woman’’ محول کند.

نکته جالبی که در مورد انتخاب پتی جنکینز به عنوان کارگردان فیلم جدید این فرنچایز وجود دارد، این است که وی اولین کارگردان زن در تاریخ این مجموعه محبوب به شمار ‌می‌رود. گفتنی است که بنابر اعلام کاتلین کندی این فیلم در کریسمس ۲۰۲۳ اکران خواهد شد و این موضوع سبب می‌شود تا زمان شروع پروسه تولید سومین فیلم از سری فیلم‌های ‘’Wonder Woman’’ در وضعیت نامشخصی قرار گیرد.

با انتشار این خبر، پتی جنکینز نیز در حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد که پدرش یکی از خلبان‌های هواپیماهای جنگی بوده است که وی را در هنگام انجام یک ماموریت از دست داده و به همین منظور همیشه خواهان ساخت یک فیلم در مورد هواپیاماهای جنگی و خلبان‌های آنها بوده است که در حال حاضر فیلم ‘’Star Wars: Rogue Squadron’’ این فرصت را برایش فراهم کرده است.

برای آن دسته از افرادی که با گروه Rogue Squadron آشنایی ندارند، باید اعلام کنیم که این گروه در جریان فیلم ‘’Star Wars: A New Hope’’ و نبرد Yavin موفق به انجام یک حمله بزرگ به Death Star شدند. هنوز مشخص نیست چه ستارگانی برای بازی در این فیلم مد نظر قرار گرفته‌اند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام