دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

فیلمبرداری “Nobody 2” زودتر از آنچه فکر می‌کنید آغاز می‌شود

thumbnail

فیلم "Nobody 2" دنباله مورد انتظار فیلم پرفروش "Nobody" محصول سال ۲۰۲۱، قرار است از ماه آگوست تا اکتبر سال جاری مقابل دوربین برود. این خبر به صورت اختصاصی توسط وبسایت «کولایدر» اعلام شده است.
فیلم "Nobody 2" قصد دارد هیجان و صحنه‌های اکشن نفس‌گیر نسخه اول را با بازگشت باب اودنکرک و کانی نیلسن در نقش‌های اصلی، بار دیگر برای مخاطبان به ارمغان آورد. کارگردان «هیچکس»، ایلیا نایشولر، در این دنباله حضور نخواهد داشت و طبق اطلاعات «کولایدر»، تیم سازنده هنوز در حال جستجو برای یافتن کارگردان مناسب هستند. علاوه بر این، "Nobody 2" در حال انتخاب بازیگران برای نقش‌های جدید است و انتظار می‌رود به زودی اسامی بازیگران جدید اعلام شود. فیلمبرداری این دنباله نیز همانند نسخه اول، در شهر وینیپگ کانادا انجام خواهد شد.
فیلم "Nobody" به دلیل صحنه‌های اکشن واقع‌گرایانه و بازی درخشان باب اودنکرک در نقش یک پدر خانواده که با گذشته خشن خود روبرو می‌شود، مورد استقبال مخاطبان و منتقدان قرار گرفت و موفقیتی غیرمنتظره در گیشه کسب کرد. حال طرفداران منتظر هستند تا ببینند "Nobody 2" چگونه داستان هاچ منسل را ادامه خواهد داد.
فیلمنامه "Nobody" را درک کولستاد، خالق مجموعه فیلم‌های «جان ویک» به نگارش درآورده بود، اما هنوز مشخص نیست که آیا او در نگارش فیلمنامه دنباله نیز مشارکت خواهد داشت یا خیر.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام