دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

نگارش فیلمنامه دنباله فیلم ‘’Nobody’’ به پایان رسید

thumbnail

ایلیا نیشولر (Ilya Naishuller) کارگردان فیلم محبوب ‘’Nobody’’ به تازگی از به اتمام رسیدن نگارش فیلمنامه دنباله این اثر خبر داده است. بنابر اعلام وی، درک کولستاد (Derek Kolstad) نویسنده فیلم اول، فیلمنامه دنباله آن را نیز به رشته تحریر درآورده است. این کارگردان در مصاحبه با JoBlo افزود:

«داستان‌های بی‌شماری پیرامون شخصیت هاچ در جهان این فرنچایز وجود دارد که روایت هریک از آنها می‌تواند برای مخاطبین جذاب باشد. درک کولستاد نگارش فیلمنامه فیلم دوم را به اتمام رسانده است اما هنوز به شروع پروسه تولید این عنوان چراغ سبز نشان داده نشده و باید دید که در آینده چه چیزی در انتظار این دنباله خواهد بود.»

در جریان فیلم ‘’Nobody’’ باب اودنکرک (Bob Odenkirk) ایفاگر نقش هاچ منسل است که به صورت اتفاقی و با دفاع از یک زن بی‌گناه درون اتوبوس در برابر گروهی از اشخاص شرور، به هدف و دشمن اصلی یکی از بزرگ‌ترین اعضا مافیا تبدیل می‌شود،‌ اما دشمنان وی از گذشته تاریک او اطلاعی ندارند و نمی‌دانند که در حقیقت با چه شخصی رو به رو هستند.

این فیلم در آگوست ۲۰۲۰ در سینماها منتشر شد و توانست با بودجه ساخت ۱۶ میلیون دلاری‌اش به فروش کلی ۲۶ میلیون دلار دست یابد. از طرف دیگر، این اثر همچنین از جانب منتقدین و مخاطبین نیز با استقبال خوبی مواجه شد و عدم ساخته شدن دنباله آن کمی بعید به نظر می‌رسد.

 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام