دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

ساندرا بولاک و نیکول کیدمن در فیلم “Practical Magic 2” دوباره جادو می‌کنند

thumbnail

«جادوی عملی ۲»: ساندرا بولاک و نیکول کیدمن در حال مذاکره برای بازگشت در قسمت دوم هستند

بعد از ۲۶ سال، زنان خانواده اوونز بازمی‌گردند. برادران وارنر ساخت فیلم دنباله‌ای بر کلاسیک سال ۱۹۹۸، "Practical Magic"، را اعلام کرد که ساندرا بولاک و نیکول کیدمن برای بازگشت در آن در حال مذاکره هستند.

در فیلم اول، بولاک و کیدمن در نقش خواهران جادوگر اوونز بازی کردند که پس از اینکه بولاک (ناخواسته) نامزد بدرفتار کیدمن (گوران ویشنجیچ) را مسموم کرده و می‌کشد، درگیر یک پوشش ماورایی می‌شوند و مجبور می‌شوند جسد او را دوباره زنده کنند. این فیلم را گریفین دان کارگردانی کرد و بر اساس رمانی به همین نام از آلیس هافمن در سال ۱۹۹۵ اقتباس شده بود. فیلم اصلی به‌عنوان یک اثر محبوب و مناسب فصل ترسناک برای افرادی که واقعاً علاقه‌مند به کریستال‌ها هستند، شناخته می‌شود.

اکیوا گلدزمن فیلمنامه قسمت جدید را خواهد نوشت و انتظار می‌رود بولاک و کیدمن در کنار دنیس دی نووی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده بگیرند.

طرفداران از یکشنبه شب، زمانی که اعلامیه‌ای نیمه‌شب در تیک‌تاک منتشر شد، مبنی بر اینکه فیلم اکنون به‌صورت دیجیتال و برای پخش در مکس در دسترس است، درباره آینده «جادوی عملی» به وجد آمدند. اما خبر بزرگ برای صبح دوشنبه نگه داشته شد، جایی که فاش شد "Practical Magic 2" رسماً در دست ساخت است.

در سال ۲۰۱۹، اچ‌بی‌او مکس به دنبال ساخت یک سریال فرعی از «جادوی عملی» با عنوان «قوانین جادو» بر اساس رمان پیش‌درآمد هافمن بود.

این فیلم زنان خانواده اوونز را دنبال می‌کند، گروهی از بانوان جادوگر و طلسم‌ساز که از هدیه ماورایی برخوردارند اما توسط مادربزرگشان نفرین شده‌اند. ماریا اوونز پس از اینکه توسط معشوقش، باردار و تنها رها شد، طلسمی بر خود انداخت که هرگز دوباره درد عشق را احساس نکند. طبق افسانه‌های «جادوی عملی» و به گفته بازیگر فیلم، استاکارد چنینگ، «با رشد تلخی او، طلسم به نفرینی تبدیل شد. نفرینی بر هر مردی که جرأت عشق ورزیدن به زنی از خانواده اوونز را داشت.» اینجاست که بولاک و کیدمن، دو خواهری که مصمم به شکستن این نفرین و رهایی خود از یک عمر شایعات بدخواهانه از سوی مردم شهرشان هستند، وارد می‌شوند.

فیلم اصلی سرشار از جادوی خاص خود است، از موسیقی متن فوق‌العاده آلن سیلوستری گرفته تا نحوه فیلمبرداری اعمال ماورایی خانواده اوونز توسط دان، که خب، عملی است. به علاوه، موسیقی متن سرشار از نوابغ جادوگر واقعی از جمله بازخوانی «کریستال» و «اگر تا به حال باور داشتی» استیوی نیکس به همراه «پرونده‌ای از تو» جانی میشل است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام