دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

ربکا فرگوسن در سریال ‘’Wool’’ حضور خواهد یافت

thumbnail

براساس اعلام سرویس استریم اپل تی‌وی پلاس، ربکا فرگوسن (Rebecca Fergusen)‌ ستاره فرنچایز ‘’Mission: Impossible’’ به محصول جدید این سرویس تحت عنوان ‘’Wool’’ پیوسته است. این سریال با اقتباس از رمانی به همین نام، نوشته هیو هاوی (Hugh Howey) ساخته خواهد شد.

ناگفته نماند که این نویسنده، داستانش را در قالب یک سه گانه تحت عنوان ‘’Silo’’ منتشر کرده، اما داستان این سریال تاثیر چندانی را از دو کتاب دیگر نخواهد گرفت و اساس آن روی کتاب اول یعنی ‘’Wool’’ قرار خواهد داشت. دو کتاب دیگر به ترتیب ‘’Shift’’ و ‘’Dust’’ نام دارند.

داستان این کتاب در جهانی آخرالزمانی جریان دارد که وجود سم‌های مختلف در هوا، اجتماعی از انسان‌ها را وادار کرده است تا در یک پناهگاه زیرزمینی بزرگ به حیات‌شان ادامه دهند. در آنجا داستان‌های بسیاری نهفته است و افراد حاضر در آن براین باور هستند که اعتقادات مذهبی‌شان آنها را نجات خواهد داد؛ ربکا فرگوسن در قالب شخصیت جولیت، یکی از مهندسین حاضر در این پناهگاه دیده خواهد شد.

گراهام یوست (Graham Yost) نویسنده سریال ‘’Masters of the Air’’ به همراه مورتن تیلدوم (Morten Tyldum) کارگردان مینی سریال ‘’Defending Jacob’’، به عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور دارند. هنوز اطلاعات بیشتری پیرامون سریال ‘’Wool’’ در دسترس نیست.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
ESMAAIEL آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
ESMAAIEL
کاربر

“داستان این سریال تاثیر چندانی را از دو کتاب دیگر نخواهد گرفت و اساس آن روی کتاب اول یعنی ‘’Wool’’ قرار خواهد داشت”
.
دقیقاً مشکل همینجاست! میان از روی کتاب های چند جلدی اقتباس میکنن، بعد چون حالشو ندارن فقط فیلمنامه رو براساس جلد اول مینویسن! که آخرشم میشه یه چیز چرت و پرتی مثل فیلم Chaos Walking 2021




فیلم های بزودی

کانال تلگرام