دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

ایفای نقش «بتمن» توسط «رابرت پتینسون» به‌صورت رسمی تایید شد

thumbnail

به‌صورت رسمی «رابرت پتینسون» بازیگر 33 ساله بریتانیایی به‌عنوان «بتمن» جدید هالیوود معرفی شد. کمپانی «برادران وارنر» (Warner Bros) با این بازیگر جوان که در مجموعه فیلم‌های پرطرفدار "گرگ و میش" (Twilight Saga) درخشیده بود قراردادی را به امضا رساندند که وی در فیلم "بتمن" (The Batman) ایفای نقش شوالیه شنل‌پوش را برعهده داشته باشد.

این فیلم ابرقهرمانی که قرار است توسط «مت ریوز» کارگردانی شود در تاریخ 25 جون 2021 (4 تیر 1400) اکران خواهد شد؛ برای اولین‌بار چند هفته پیش خبر از مذاکرات برای این نقش منتشر شده بود اما روز گذشته استودیو تایید کرد که پتینسون قرارداد را به امضا رسانده است.

انتظار می‌رود که پیش‌تولیدهای فیلم از تابستان امسال آغاز شود و هنوز تاریخ رسمی برای استارت فیلم‌برداری آن مطرح نشده است. ریوز که کارگردانی دو قسمت آخر از مجموعه فیلم‌های "سیاره میمون‌ها" (Planet of the Apes) را در کارنامه‌اش دارد، مسئولیت کارگردانی این فیلم را در ژانویه 2017 از «بن افلک» گرفت؛ ریوز همچنین "بتمن" را در کنار همکارش در فیلم‌های "سیاره میمون‌ها"، «دیلان کلارک»، تهیه‌کنندگی نیز خواهد کرد.

در ابتدا این «بن افلک» بود که در دو عنوان از «دنیای سینمایی دی‌سی» که توسط «زک اسنایدر» ساخته شده بود بنام‌های "بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت" (Batman v Superman: Dawn of Justice) محصول سال 2016 و "لیگ عدالت" (Justice League) محصول سال 2017 ایفای نقش بتمن را برعهده داشت؛ اما این دو فیلم انتقادهای زیادی را شامل شدند و ناامیدی‌هایی را برای برادران وارنر در رقابت با «دنیای سینمایی مارول» در بخش ابرقهرمانی به همراه داشت.

پتینسون با هنرنمایی‌اش در پنج فیلم از مجموعه موفق و پرطرفدار "گرگ و میش" به اوج معروفیت رسید که در آن هنرنمایی خون‌آشامی بنام «ادوارد کالن» را برعهده داشت و در کنار «کریستین استورات» ایفای نقش می‌کرد.

دیگر پروژه‌های پیشه‌روی پتینسون فیلم «تنت» (Tenet) جدیدترین پروژه «کریستوفر نولان» می‌باشد که در کنار «جان دیوید واشینگتون» هنرنمایی خواهد کرد. این فیلم قرار است 17 جولای 2020 (27 تیر 1399) در سینماهای آمریکا اکران شود. فیلم "فانوس دریایی" (The Lighthouse) از فیلم‌هایی می‌باشد که پتینسون اخیراً در آن هنرنمایی کرده و در جشنواره فیلم کن نیز اکران گردید و موردتحسین منتقدین نیز قرار گرفت.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

154
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

0 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
0 تعداد نویسندگان دیدگاه
آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک



فیلم های بزودی

کانال تلگرام