دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

ریبوت فیلم ‘’The Scorpion King’’ ساخته خواهد شد

thumbnail

به گزارش وبسایت کولایدر، دواین جانسن (Dwayne Johnson) در نظر دارد تا ریبوت فیلم ‘’The Scorpion King’’ را با همکاری کمپانی یونیورسال پیکچرز وارد پروسه تولید کند.

این بازیگر مطرح از جانب کمپانی خود که تحت عنوان Seven Bucks Productions شناخته می‌شود، در کنار دنی گارسیا (Dany Garcia) و هایرم گارسیا (Hiram Garcia) به عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور خواهد داشت و جاناتان هرمن (Jonathan Herman) نویسنده فیلمنامه فیلم ‘’Straight Outta Compton’’، نگارش فیلمنامه این اثر را برعهده دارد.

نسخه اصلی فیلم ‘’The Scorpion King’’ در سال ۲۰۰۲ اکران شده است و جز یکی از اولین نقش آفرینی‌‌های دواین جانسن در دنیای سینما محسوب می‌شود که به عنوان یک نردبان ترقی برای ستاره این روزهای هالیوود عمل کرد و مسیر وی برای تبدیل شدن به یک ستاره پول ساز را هموارتر از همیشه ساخت. این فیلم در زمان اکران خود توانست به فروش کلی ۱۸۰ میلیون دلار دست یابد.

دواین جانسن به تازگی مراحل فیلمبرداری فیلم ‘’Red Notice’’، محصول جدید سرویس استریم نتفلیکس را به پایان رسانده است؛ وی در این پروژه با ستارگانی گل گدوت (Gal Gadot) و رایان رینولدز (Ryan Reynolds) هم‌بازی بوده است. جانسن به زودی در فیلم ‘’Jungle Cruise’’ دیده خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام