دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

سباستین استان در فیلم ‘’Sharper’’ حضور خواهد یافت

thumbnail

بنابر اعلام سرویس استریم Apple TV+، سباستین استان (Sebastian Stan)‌ اخیرا به فیلم مورد انتظار ‘’Sharper’’ که با هم‌کاری کمپانی برجسته A24 به صورت انحصاری برای سرویس مذکور ساخته می‌شود، پیوسته است. در جریان این پروژه، استان با جولیان مور (Julianne Moore) که سابقه دریافت جایزه اسکار را در کارنامه دارد، هم‌بازی خواهد بود.

بنجامین کارون (Benjamin Caron) که بیشتر برای ساخت قسمت‌های مختلفی از دو سریال ‘’Sherlock’’ و ‘’The Crown’’ شناخته می‌شود، کارگردانی این فیلم را برعهده دارد. برایان گیت‌وود (Brian Gatewood)‌ به همراه الساندرو تاناکا (Alessandro Tanaka) فیلمنامه این اثر را به رشته تحریر درآورده‌اند.

سباستین استان برای بازی در قالب شخصیت باکی بارنز در دنیای سینمایی مارول میان مخاطبین به یک چهره محبوب تبدیل شده و اخیرا در سریال ‘’The Falcon and the Winter Soldier’’، محصول سرویس استریم دیزنی پلاس ایفاگر این نقش بوده است. وی به زودی در مینی سریال جدید سرویس Hulu تحت عنوان ‘’Pam & Tommy’’ دیده خواهد شد.

جولیان مور دیگر ستاره فیلم ‘’Sharper’’ نیز اخیرا در مینی سریال ‘’Lisey’s Story’’ محصول سرویس Apple TV+ حضور یافته است؛ این اثر با اقتباس از رمانی به همین نام، نوشته استیون کینگ (Stephen King) ساخته شده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام