دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

سرویس نتفلیکس از ساخت فصل دوم سریال ‘’Shadow and Bone’’ خبر داد

thumbnail

در جریان رویداد مجازی جدید سرویس استریم نتفلکیس که به منظور ارائه اطلاعات پیرامون پروژه‌های مختلف این سرویس درحال برگزاری است، اعلام شد که سریال محبوب و پربیننده ‘’Shadow and Bone’’ برای یک فصل دیگر تمدید شده و فصل دوم آن قطعا ساخته خواهد شد.

درحالی‌که هنوز مشخص نیست فصل جدید این سریال در چه تاریخی منتشر خواهد شد، سرویس نتفلیکس اعلام کرده است که فصل دوم در قالب هشت قسمت یک ساعت در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت. اریک هایشرر (Eric Heisserer) شورانر، نویسنده فیلمنامه و تهیه کننده اجرایی سریال ‘’Shadow and Bone’’ نیز از اشتیاق بسیارش برای کار روی فصل دوم خبر داده و اذعان داشته است که در جریان این فصل، گستردگی داستان‌های جهان این سریال بیشتر از فصل اول خواهد بود.

جسی می لی (Jessie Mei Li)، آرچی رنوس (Archie Renaux)، فردی کارتر (Freddy Carter)، آمیتا سومان (Amita Suman)، کیت یانگ (Kit Young)، بن بارنز (Ben Barnes)، دنیل گالیگن (Danielle Galligan) و کالاهان اسکاگمن (Calahan Skogman) در قالب نقش‌های پیشین خود بازخواهند گشت،‌ اما هنوز اطلاعاتی در مورد ستارگان جدید سریال ‘’Shadow and Bone’’ منتشر نشده است.

فصل اول این سریال هم‌اکنون از طریق سرویس استریم نتفلیکس در دسترس قرار دارد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام