دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

«شانگ-چی» رکورد بهترین فروش داخلی در دوران همه‌گیری را از آن خود کرد

thumbnail

جدیدترین محصول کمپانی‌های «دیزنی» و «مارول» با عنوان کامل «شانگ-چی و افسانه و ده حلقه» به تازگی توانست به یک موفقیت بزرگ دست یابد و با رسیدن به 186 میلیون دلار فروش، رکورد بهترین فروش داخلی در دوران همه‌گیری ویروس کووید-19 را از آن خود کرد. این موفقیت در حالی بدست رسید که نوع دلتا این ویروس وضعیت را کمی چالش‌برانگیز کرده بود. پیش از این رکورد در اختیار دیگر فیلم از دنیای سینمایی مارول یعنی «بیوه سیاه» با رقم 183 میلیون دلار فروش قرار داشت.

تحلیلگران باکس‌آفیس بر این باور هستند که فیلم تا پایان زمان اکران خود در سینماهای داخل ایالات متحده آمریکا به فروشش با رقم 240 میلیون دلار یا بیشتر خواهد رسید. دیزنی برای توزیع فیلم شانگ-چی ترجیح داد که آن را فقط در سینماها اکران کند و از آن انتشار همزمان آن در سرویس استریم «دیزنی پلاس» خودداری کرد.

کارگردانی این فیلم بر عهده «دستین دنیل کرتون» بوده که آن را براساس فیلم‌نامه‌ای که او با «دیوید کالاهام» و «اندرو لانهم» نوشته‌ کارگردانی کرده است. «سیمو لیو» در نقش شانگ-چی در کنار «آکوافینا»، «منگر ژانگ»، «فالا چن»، «فلوریان مونتئانو»، «بندیکت وانگ»، «میشل یئو»، «بن کینگزلی» و «تونی لیانگ» ایفای نقش می‌کند. این فیلم قرار است در تاریخ 21 آبان در سرویس استریم دیزنی پلاس به نمایش در بیاید که شما می‌توانید در این تاریخ این فیلم را از وب‌سایت والامووی با بالاترین کیفیت دانلود کنید.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
shahyadmn آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
shahyadmn
کاربر

بیاد ببینیم چیه….




فیلم های بزودی

کانال تلگرام