دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

فیلمبرداری فیلم ‘’Shazam 2’’ در اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز می شود

thumbnail

بنابر اعلام زکری لوی (Zachary Levi)‌ ستاره اصلی فرنچایز ‘’Shazam!’’، مراحل تولید و فیلمبرداری فیلم دوم این فرنچایز که ‘’Shazam! Fury of the Gods’’ نام دارد، از اوایل سال 2021 آغاز خواهد شد.

دیوید اف. سندبرگ (David F. Sandberg) کارگردانی فیلم اول این مجموعه را که در سال 2019 به روی پرده رفت، برعهده داشت و در آن زکری لوی به عنوان نقش ابرقهرمان محبوب دی‌سی و اشر انجل (Asher Angel) در نقش ورژن نوجوان وی به نام بیلی بتسون به ایفای نقش پرداختند. بیلی بتسون که در کودکی خانواده خود را از دست داده است، در کنار افراد دیگری از جمله دوست صمیمی خود فردی فریمن با بازی جک دیلان گریزر (Jack Dylan Grazer) زندگی می‌کند. طولی نمی‌کشد که بیلی با یک جادوگر باستانی آشنا می‌شود و از وی قدرت‌های ابرقهرمانی هیجان انگیزی را دریافت میکند که می‌بایست با استفاده از قدرت‌های خود از بشریت در برابر شخصیت شرور دکتر سیوانا دفاع کند.

فیلم ‘’Shazam!’’ که با بودجه‌ 80 میلیون دلاری مراحل تولید خود را پشت سر گذاشته بود، در آن زمان به یک موفقیت قابل توجه برای کمپانی سازنده تبدیل شد و توانست به فروش کلی 366 میلیون دلار دست پیدا کند. این اثر همچنین از جانب منتقدین نیز با حمایت خوبی مواجه شد و نقدهای مثبتی را دریافت کرد.

حال به تازگی زکری لوی با حضور در برنامه 4D Xperience به میزبانی دن فوگلر (Dan Fogler)، جزییات جدیدی را از پروژه ‘’Shazam! Fury of the Gods’’ منتشر کرد. بخشی از صحبت‌های لوی به شرح زیر است:
«آنها [تیم سازنده] کمی پس از اکران فیلم اول، از تصمیم خود برای ساخت دنباله آن خبر دادند. آنها به خوبی می‌دانستد که همه چیز به بهترین شکل ممکن صورت گرفته و از فروش فیلم نیز رضایت کامل داشتند؛ بنابراین به صورت پیوسته و باجدیت کامل نگارش فیلمنامه فیلم دوم را آغاز کردند و من فکر می‌کنم که فیلمبرداری آن نیز در سه ماهه ابتدایی سال 2021 آغاز خواهد شد. ویروس COVID-19 در تمامی برنامه‌ها مشکلات متعددی را ایجاد کرده است اما ما سعی می‌کنیم که همه چیز را به سرعت پیش ببریم.»

هنوز جزییات بیشتری از روند داستانی یا شخصیت‌های جدید فیلم ‘’Shazam! Fury of the Gods’’ منتشر نشده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام