دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

جو مانگنیلو از اولین تصویر شخصیت دث استروک رونمایی کرد

thumbnail

مشخصا این روزها صحبت‌ها و نظرات مختلفی در مورد نسخه جدید فیلم ‘’Justice League’’ که تحت عنوان ‘’Zack Snyder’s Justice League’’ شناخته می‌شود، وجود دارد و بسیاری از افراد هزینه ۷۰ میلیون دلاری صورت گرفته برای ساخت این عنوان را بیهوده می‌دانند.

با این حال حضور شخصیت‌هایی نظیر جوکر با بازی جرد لتو (Jared Leto) و دث استروک با بازی جو مانگنیلو (Joe Manganiello) بدون شک می‌تواند سبب جذب مخاطبین و طرفداران بیشتری به دنیای گسترده دی‌سی و این اثر شود. همانطور که احتمالا به خاطر دارید، شخصیت دث استروک از نسخه نهایی فیلم ارجینال ‘’Justice League’’ توسط جاس ویدون (Joss Whedon) کنار گذاشته شد اما در ماه اکتبر گذشته با اعلام زک اسنایدر (Zack Snyder) مشخص شد که این شخصیت در نسخه جدید این فیلم حضور خواهد داشت.

حال امروز این بازیگر در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی توییتر از اولین تصویر رسمی شخصیت دث استروک رونمایی کرده است. گفتنی است که براساس اعلام زک اسنایدر، شخصیت دث استروک حضور کوتاهی را در این فیلم خواهد داشت و طرفداران تنها در حدود چهار دقیقه شاهد این شخصیت خواهند بود.

عنوان ‘’Zack Snyder’s Justice League’’ در قالب چهار قسمت یک ساعته در تاریخ نامشخصی از سال 2021 توسط سرویس استریم HBO Max منتشر خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

1
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

1 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
1 تعداد نویسندگان دیدگاه
Omid Rafiee آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Omid Rafiee
کاربر

فک کردم Nikolaj Coster Waldau هست




فیلم های بزودی

کانال تلگرام