دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

زمان رسمی انتشار فیلم ‘’Zack Snyder’s Justice League’’ مشخص شد

thumbnail

سرویس استریم HBO Max ساعاتی قبل از تاریخ رسمی انتشار فیلم مورد انتظار ‘’Zack Snyder’s Justice League’’ رونمایی کرده است و طبق اعلام سرویس مذکور، این اثر در تاریخ 18 مارچ 2021 (28 اسفند 1399) در دسترس قرار خواهد گرفت.

همانطور که احتمالا اطلاع دارید، در زمان پیش برد مراحل تولید نسخه اصلی فیلم ‘’Justice League’’، زک اسنایدر از کارگردانی این فیلم کناره گیری کرد و جاس ویدون (Joss Whedon) جانشین وی شد که درنهایت محصول نهایی و ساخته ویدون در جلب نظر طرفداران شکست خورد تا دیدگاه‌ها نسبت به سایر آثار DCEU نیز تاحدودی منفی شوند و انتظارات نیز از آنها بیشتر از گذشته افزایش یابد!

با این حال پس از گذشت چندین سال از اکران فیلم اصلی، زک اسنایدر برای تکمیل آنچه که شروع کرده بود، بازگشته و قصد دارد تا مخاطبین را مجددا با این مجموعه سینمایی آشتی دهد. در کنار رونمایی از تاریخ رسمی انتشار فیلم ‘’Zack Snyder’s Justice League’’، سه پوستر جدید نیز از این عنوان منتشر شده است که به ترتیب در بخش زیرین قرار گرفته‌اند.

چندی پیش نیز اعلام شد که این اثر در قالب یک فیلم سینمایی چهار ساعت منتشر می‌شود و برخلاف تصورات، در قالب یک مینی سریال چهار قسمتی در دسترس قرار نخواهد گرفت. همچنین می‌دانیم که فیلم‘’Zack Snyder’s Justice League’’  تنها ۲۵ درصد از صحنه‌هایی که در نسخه اصلی این فیلم نمایش داده شده‌اند را شامل خواهد شد و مخاطبین تقریبا با یک اثر کاملا جدید مواجه هستند.

بن افلک (Ben Affleck) به عنوان بتمن، ری فیشر (Ray Fisher) به عنوان سایبورگ، امبر هرد (Amber Heard) به عنوان مرا، جرد لتو (Jared Leto) به عنوان جوکر، ازرا میلر (Ezra Miller)‌ به عنوان فلش، گل گدوت (Gal Gadot) به عنوان واندروومن و جیسون موموآ (Jason Momoa) به عنوان آکوامن ستارگان اصلی این فیلم محسوب می‌شوند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

3
دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)

3 گفتگوها
0 پاسخ ها
0 دنبال کنندگان
 
پرطرفدارترین دیدگاه
دیدگاه با بیشترین پاسخ
3 تعداد نویسندگان دیدگاه
Taghavidjghc121pashabey آخرین ارسال کنندگان دیدگاه
جدید قدیمی لایک
Taghavi
کاربر

ساخته های زک اسنایدر کاملا دارک هستن ولی چون مدیران استودیو با سبک دارک فیلم های ابرقهرمانی مخالف هستن فیلم های DC بد جوری ضعیف جلوه دادن
البته تا حالا

Djghc121
کاربر

امیدوارم فیلم خوبی از اب دراد و مثل دوست عزیزمون ww84 نباشه …

pashabey
کاربر

امیدوارم دیسی برای بتمن بن افلک هم یه فیلم در نظر بگیره




فیلم های بزودی

کانال تلگرام