دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

مرد عنکبوتی در برابر هوش‌مصنوعی: “Spider-Verse” بدون AI ساخته می‌شود

thumbnail

سونی ممکن است قصد داشته باشد در فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی آینده از هوش مصنوعی استفاده کند، اما این موضوع در مورد تمام عناوین منتشر شده توسط این شرکت صدق نمی‌کند. دنباله‌ی مورد انتظار با نام "Spider-Man: Beyond the Spider-Verse"، قول داده است که در ساخت آن از هیچ‌گونه هوش مصنوعی استفاده نشود.

پس از اینکه تونی وینسیکوئرا، مدیرعامل سونی تایید کرد که این شرکت برای پروژه‌های آینده از هوش مصنوعی استفاده خواهد کرد، یکی از طرفداران در پلتفرم شبکه اجتماعی X نگرانی خود را در مورد این اتفاق در "Spider-Man: Beyond the Spider-Verse" ابراز کرد. از سونی خواسته شد تا هوش مصنوعی را از فیلم‌ها و به ویژه "Spider-Man: Beyond the Spider-Verse" دور نگه دارد، شاید به دلیل سبک هنری منحصر به فرد این مجموعه. کریستوفر میلر، تهیه‌کننده و نویسنده مشترک، در پاسخ به این پست طرفداران، به همه اطمینان داد که در این فیلم به هیچ وجه از هوش مصنوعی استفاده نخواهد شد و نظر منفی خود را در مورد افزایش این روش در صنعت سینما بیان کرد.

میلر گفت: «در "Spider-Man: Beyond the Spider-Verse" هیچ هوش مصنوعی مولد وجود ندارد و هرگز نخواهد بود. یکی از اهداف اصلی این فیلم‌ها ایجاد سبک‌های بصری جدیدی است که تاکنون در یک فیلم استودیویی CG دیده نشده است، نه اینکه با استفاده از هوش مصنوعی، آثار هنری سایر هنرمندان را به طور میانگین کپی کرده و سرقت ادبی انجام دهیم.»

این مجموعه فیلم در سال 2018 با اکران "Spider-Man: Into the Spider-Verse" آغاز شد. این فیلم با دنباله سال 2023، "Spider-Man: Across the Spider-Verse" ادامه یافت. هر دو فیلم بسیار مورد ستایش قرار گرفتند و هر کدام نامزد جایزه اسکار بهترین انیمیشن بلند شدند - "Spider-Man: Into the Spider-Verse" موفق به کسب این جایزه شد. "Beyond the Spider-Verse" قبلا برای اکران در مارس 2024 برنامه‌ریزی شده بود، اما در سال 2023 از برنامه خارج شد. تاریخ جدیدی هنوز تعیین نشده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام