دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

فصل چهارم سریال ‘’Stranger Things’’ بهترین فصل آن خواهد بود

thumbnail

همانطور که مطمئنا اطلاع دارید، شروع بحران ویروس COVID-19 تاثیر گسترده‌ای را روی مراحل ساخت آثار مختلف داشته و سبب ایجاد تاخیر در روند انتشار سریال‌های تلویزیونی یا فیلم‌های سینمایی شده است. از نتایج شروع این بحران همچنین می‌توان به توقف کامل یا لغو شدن پروسه ساخت برخی عناوین نیز اشاره کرد. با این حال به نظر می‌رسد که شرایط برای پروسه ساخت فصل چهارم سریال ‘’Stranger Things’’ کاملا متفاوت بوده است.

در اوایل ماه اکتبر و از طریق حساب رسمی سرویس استریم نتفلیکس در شبکه اجتماعی توییتر اعلام شد که مراحل فیلمبرداری فصل چهارم این اثر به تازگی آغاز شده است و حال براساس گفته‌های جدید شاون لوی (Shaw Levy)، تهیه کننده اجرایی این سریال، تاخیرهای ایجاد شده در روند تولید فصل جدید آن، تاثیر بسیار مثبتی را روی کیفیت این اثر گذاشته است.

«مشخصا بحران ویروس COVID-19 سبب ایجاد تاخیر در روند تولید فصل چهارم این سریال و یا انتشار آن شده است؛ با این وجود این اولین باری است که برادران دافر (Duffer) فرصت به پایان رساندن نگارش فیلمنامه یک فصل را پیش از شروع مراحل فیلمبرداری آن داشته‌اند. بنابراین کیفیت فیلمنامه این فصل واقعا استثنایی و بهتر از سایر فصل‌های این سریال است.»

هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار فصل چهارم سریال ‘’Stranger Things’’ اعلام نشده است اما انتظار می‌رود که تا اواخر سال ۲۰۲۱ شاهد انتشار فصل جدید این سریال خواهیم بود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام