دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

سریال ‘’Succession’’ نهایتا پنج فصل خواهد داشت

thumbnail

جورجیا پریچت (Georgia Pritchett) تهیه کننده اجرایی سریال موفق و محبوب ‘’Succession’’، اخیرا در مصاحبه با خبرگزاری The Times اعلام کرده است که این سریال درام به زودی پایان خواهد یافت. وی در ادامه افزود:

«من فکر می‌کنم که تعداد فصل‌های این سریال نهایتا به عدد پنج خواهد رسید. در حال حاضر ما مشغول مراحل تولید و فیلمبرداری فصل سوم هستیم که احتمالا در پایان سال جاری میلادی در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت. در این برهه زمانی جسی آرمسترانگ (Jesse Armstrong) شورانر این سریال، عقیده دارد که می‌بایست اتفاقات و داستان این اثر با انتشار فصل چهارم خاتمه یابد. با این حال، طرفداران می‌توانند یک پایان منحصر به فرد و راضی کننده را برای این سریال انتظار داشته باشند»

جرمی استرانگ (Jeremy Strong)، برایان کاکس (Brian Cox)، سارا اسنوک (Sarah Snook)، نیکولاس براون (Nicholas Braun) و جاستین لوپی (Justin Lupe) از جمله ستارگان فصول پیشین سریال ‘’Succession’’ به شمار می‌روند. می‌دانیم که در جریان فصل سوم شخصیت‌های جدیدی با بازی اشخاصی نظیر الکساندر اسکارشگرد (Alexander Skarsgard)، آدرین برودی (Adrien Brody) و سانا لاتن (Sanaa Lathan) معرفی خواهند شد.

هنوز تاریخ مشخصی برای شروع انتشار فصل سوم سریال ‘’Succession’’ از جانب شبکه HBO اعلام نشده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام