دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

مراحل تدوین فیلم ‘’The Suicide Squad’’ به پایان رسید

thumbnail

جیمز گان (James Gunn) کارگردان فیلم مورد انتظار ‘’The Suicide Squad’’ از به اتمام رسیدن مراحل تدوین این اثر خبر داده است.

پس از اخراج و حضور مجدد جیمز گان در پروژه تولید فیلم ‘’Guardians of the Galaxy 3’’، اعلام شد که وی ساخت فیلمی جدید از دنیای گسترده دی‌سی را برعهده خواهد داشت و از آن زمان به بعد، بسیاری از طرفداران دی‌سی در انتظار تماشای فیلم  ‘’The Suicide Squad’’ که به نوعی یک ریبوت برای فرنچایز جوخه انتحار محسوب می‌شود، هستند.

فیلم اول این مجموعه در کسب نظر منتقدین نتوانست موفق ظاهر شود اما با فروش فوق العاده‌ای که در دوره اکران خود به همراه داشت، سبب شد تا دو کمپانی وارنر برادرز و دی‌سی از ساخت عنوان دیگر این فرنچایز منصرف نشوند.

حال به تازگی و در جریان رویداد کمیک کان درحال برگزاری در کشور برزیل، جیمز گان از پایان یافتن مراحل تدوین و ویرایش این فیلم خبر داده و بنابر گفته وی، هم‌اکنون تنها برخی از کارهای مرتبط با بخش جلوه‌های ویژه این اثر باقی مانده است.

چندی پیش نیز جیمز گان حضور سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) در فیلم ‘’The Suicide Squad’’ را تایید کرده بود. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به مارگو رابی (Margot Robbie)، ادریس البا (Idris Elba)، جی کورتنی (Jai Courtney)، جول کینامن (Joel Kinnaman)، وایولا دیویس (Viola Davis) و جان سینا (John Cena) اشاره کرد.

فیلم ‘’The Suicide Squad’’ در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام