دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

جیمز گان از احتمال ساخت فیلم ‘’Suicide Squad 3’’ خبر داد

thumbnail

جیمز گان (James Gunn) سازنده فرنچایز ‘’Guardians of the Galaxy’’ و کارگردان فیلم مورد انتظار ‘’The Suicide Squad’’، به تازگی از احتمال ساخته شدن فیلم سوم از مجموعه فیلم‌های جوخه انتحار خبر داده است.

اولین فیلم از فرنچایز ‘’Suicide Squad’’ در سال ۲۰۱۶ و به کارگردانی دیوید آیر (David Ayer) منتشر شد که توانست در آن زمان به فروش کلی ۷۵۰ میلیون دلار دست یابد اما نقدهای منفی و مختلفی که توسط منتقدین روانه این فیلم شدند، سبب شد تا کمپانی سازنده برای ادامه روند این فرنچایز تجدید نظر و وظیفه ایجاد یک تغییر گسترده در این مجموعه را به جیمز گان محول کند.

فیلم ‘’The Suicide Squad’’ را می‌توان یک دنباله و یا یک ریبوت کامل برای این فرنچایز در نظر گرفت چراکه در این فیلم برخی از شخصیت‌های فیلم اول نظیر هارلی کویین با بازی مارگو رابی (Margot Robbie) بازخواهند گشت و شخصیت‌های جدیدی نیز نظیر پیس‌میکر با بازی جان سینا (John Cena) و بلاداسپرت با بازی ادریس البا (Idris Elba) به مخاطبین معرفی خواهند شد. همچنین بنابر گفته جیمز گان، در این عنوان شاهد کشته چندین شخصیت از اعضای تیم Task Force X خواهیم بود.

حال امروز در مصاحبه جدید جیمز گان با Empire، این کارگردان از برخی برنامه‌های خود برای این فیلم سخن گفت و در ادامه افزود که مطمئنا احتمال ساخته شدن فیلم سوم این فرنچایز در آینده وجود خواهد داشت؛ با این حال وی از انتشار جزئیات بیشتر خودداری کرده است.

فیلم ‘’The Suicide Squad’’ در تاریخ 6 آگوست 2021 (15 مرداد 1400) اکران خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام