دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

تارون اجرتون به سریال ‘’In With the Devil’’ پیوست

thumbnail

تارون اجرتون (Taron Egerton) و پل والتر هاوزر (Paul Walter Hauser) به سریال جدید سرویس استریم اپل تحت عنوان ‘’In With the Devil’’ پیوسته‌اند. مایکل راسکم (Michael Roskam) کارگردانی تمامی قسمت‌های این اثر را برعهده دارد و فیلمنامه آن توسط دنیس لهین (Dennis Lehane) نوشته شده است.

این اثر دومین همکاری میان مایکل راسکم و دنیس لهین به شمار می‌رود چراکه این دو پیش از این نیز در جریان پروژه فیلم ‘’The Drop’’ با بازی تام هاردی (Tom Hardy) با یک دیگر همکاری داشته‌اند. به گزارش وبسایت ددلاین، این مینی سریال در قالب شش قسمت و با اقتباس از کتاب نوشته شده توسط جیمز کین (James Keene) و هیلل لوین (Hillel Levin) ساخته می‌شود.

تارون اجرتون بیشتر برای بازی در سری فیلم‌های محبوب ‘’Kingsman’’ شناخته می‌شود و در سال گذشته توانست با بازی در ‘’Rocketman’’ برنده جایزه گلدن گلوب شود. در این بین پل والتر هاوزر نیز بیشتر برای بازی در فیلم ‘’Richard Jewel’’ به کارگردانی کلینت ایستوود (Clint Eastwood) و فیلم ‘’I, Tonya’’ در میان مخاطبین مطرح است.

بردلی توماس (Bradley Thomas)، دن فریدکن (Dan Friedkin)، رایان فریدکن (Ryan Friedkin) و اسکات لمبرت (Scott Lambert) تهیه کنندگان اجرایی این پروژه به شمار می‌روند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام