دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

ایتن هاوک به همراه دختر خود در فیلم ‘’Revolver’’ حضور خواهد یافت

thumbnail

به گزارش وبسایت کولایدر، ایتن هاوک (Ethan Hawk) که تجربه نامزدی دریافت چهار جایزه اسکار را در کارنامه خود دارد، به همراه دخترش مایا هاوک (Maya Hawk) در فیلم جدید اندرو استانتن (Andrew Stanton) تحت عنوان ‘’Revolver’’ حضور خواهند یافت.

کیت ترفرای (Kate Trefry) نویسنده فیلمنامه سریال ‘’Stranger Things’’، نگارش فیلمنامه این فیلم را برعهده دارد. داستان این فیلم در سال 1966 جریان دارد و روی دختر نوجوانی متمرکز است که با اطلاع یابی از حضور گروه موسیقی مطرح The Beatles در یکی از هتل‌های محلی واقع در آلاسکا، سعی می‌کند تا به جرج هریسن (George Harriosn) نزدیک شود و این موضوع پیامدهای مختلفی را برای وی به همراه دارد.

براساس این گزارش می‌دانیم که مایا هاوک ایفاگر نقش این دختر نوجوان خواهد بود و ایتن هاوک نیز همانند دنیای واقعی، ایفاگر نقش پدر وی است. راس جیکوبسن (Ross Jacobson) و جن دینا (Jen Dana) تهیه کنندگان این پروژه هستند.

ایتن هاوک اخیرا در آثاری نظیر ‘’Tesla’’ و ‘’Cut Throat City’’ حضور یافته و هم‌اکنون نیز مشغول فیلمبرداری ساخت جدید رابرت اگرز (Robert Eggers) تحت عنوان ‘’The Northman’’ است. وی همچنین کارگردانی و ساخت یک مستند با محوریت شخصیت‌های پل نیومن (Paul Newman) و جوآن وودوارد (Joanne Woodward) را نیز برعهده دارد.

مایا هاوک نیز اخیرا در فیلم ‘’Once Upon a Time in Hollywood’’ حضور یافته است و به زودی در فیلم ‘’Mainstream’’ دیده خواهد شد.

هنوز اطلاعات بیشتری از این پروژه در دسترس نیست.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام