دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

سریال “The Boys” پس از فصل 5 در آمازون پایان می‌یابد

thumbnail

اریک کریپکی، خالق سریال، این خبر را در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد.
سریال «پسران» به‌زودی نبرد نهایی خود را تجربه خواهد کرد.
اریک کریپکی، خالق سریال ابرقهرمانی پرایم ویدیو، سه‌شنبه در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد فصل پنجم این سریال که در ماه می سفارش داده شده بود، آخرین فصل خواهد بود.
کریپکی در پیامی در شبکه اجتماعی X نوشت: «هفته پخش فصل چهارم، زمان خوبی برای اعلام این موضوع است: فصل پنجم، آخرین فصل خواهد بود! همیشه برنامه‌ام همین بود، فقط باید تا زمان دریافت تأیید نهایی از Vought، محتاط می‌بودم. خوشحالم که داستان را به اوجی خونین، حماسی و مرطوب می‌رسانم.»

پست کریپکی با تصویری از یک صفحه فیلمنامه از قسمت پایانی فصل چهارم همراه است - همه چیز سانسور شده به جز دستورالعمل دوربین "fade in" در بالای صفحه و این پیام از نویسنده: «برای فصل پایانی می‌بینمتون، عوضی‌ها!»

اعلام پایان سریال دو روز قبل از پخش فصل چهارم «پسران» در 13 ژوئن صورت گرفت.
«پسران» یکی از موفق‌ترین سریال‌های اصلی پرایم ویدیو بوده است: وقتی قسمت‌های جدید پخش می‌شود، به‌طور منظم در فهرست 10 سریال پربیننده نیلسن قرار می‌گیرد و یک اسپین‌آف به نام «نسل وی» (Gen V) و یک آنتولوژی انیمیشنی در همان دنیا به نام «شیطانی» (Diabolical) از آن منشعب شده‌اند. به همین دلیل، کریپکی اخیراً به هالیوود ریپورتر گفت، با وجود کاهش بودجه شرکت‌های رسانه‌ای، بودجه «پسران» آنقدرها هم کاهش پیدا نکرده است.

کریپکی که تهیه‌کننده سال THR است، گفت: «ما خوش‌شانس بوده‌ایم که «پسران» به یکی از سریال‌های پرچم‌دار آن‌ها تبدیل شده است. ما سطحی از آزادی داریم که تکرارش در جای دیگری سخت خواهد بود. با این حال، ما بر سر بودجه نبرد داریم. اما در نهایت، راهی پیدا می‌کنیم. ما «نسل وی» را با پول بسیار کمتری ساختیم و هدفی برای آن سریال وجود دارد که باید به آن برسیم - چه دوست داشته باشیم چه نه. چند چیز دیگر هم در دست ساخت است. شما باید بودجه‌ها را از قبل مذاکره کنید و آن بودجه‌ها بسیار محدودتر از گذشته هستند. بنابراین، ما آن را حس می‌کنیم.»

سونی پیکچرز تلویزیون، «پسران» را با همکاری آمازون ام‌جی‌ام استودیوز، کریپکی اینترپرایزز، اوریجینال فیلم و پوینت گری پیکچرز تولید می‌کند. کریپکی به همراه ست روگن و ایوان گلدبرگ از پوینت گری، جیمز ویور، نیل اچ. موریتز از اوریجینال فیلم، پاوون شتی، فیل اسگریسیا، میکائلا استار، پل گرلانگ، دیوید رید، مردیت گلین، جودالینا نیرا، کن اف. لوین و جیسون نتر به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی فعالیت می‌کنند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام