دانلود بدون محدودیت با خرید اشتراک ویژه

دانلود با بالاترین سرعت را تجربه کنید!

جانی لی میلر به سریال ‘’The Crown’’ پیوست

thumbnail

مطابق گزارشات تازه منتشر شده، جانی لی میلر (Jonny Lee Miller) ایفاگر نقش نخست وزیر جان میجر در فصل پنجم سریال ‘’The Crown’’ خواهد بود.

از دیگر ستارگان حاضر در فصل جدید این سریال می‌توان به ایملدا استاونتون (Imelda Staunton) به عنوان ملکه الیزابت، لزلی منویل (Lesley Manville) به عنوان پرنسس مارگارت، جاناتان پرایس (Jonathan Pryce) به عنوان پرنس فیلیپ، دامنیک وست (Dominic West) به عنوان پرنس چارلز و الیزابت دبیکی (Elizabeth Debicki)‌ به عنوان پرنسس دایانا اشاره کرد.

جانی لی میلر بیشتر برای بازی به عنوان شرلوک در سریال تلویزیونی ‘’Elementary’’ مطرح است و در کارنامه کاری او هم‌بازی شدن با بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) در فیلم ‘’Frankenstein’’ دیده می‌شود. جان میجر بین سال‌های ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۷ نخست وزیر کشور بریتانیا بوده است.

ناگفته نماند که پیش از ایملدا استاونتون، اولیویا کلمن (Olivia Colman)‌ برای نقش آفرینی در قالب شخصیت مذکور انتخاب شده بود که پس از گذشت مدت زمان اندکی، این بازیگر از حضور در این نقش کناره گیری کرد. مراحل تولید و فیلمبرداری فصل پنجم سریال  ‘’The Crown’’ از ماه آینده آغاز خواهند شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

دیدگاه بگذارید (فقط اعضاء)




فیلم های بزودی

کانال تلگرام